Re: Zo, weer even een paar taartjes van mij.
Als altijd......práchtig !!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zo, weer even een paar taartjes van mij.
Als altijd......práchtig !!
Prachtig! Zeker die bruin/witte!!
En een leuk verhaal achter de kleuren van die taart.
Ik zie dat je bij die taart de onderkanten van je taartjes niet afwerkt met een lint of een boord ofzo, maar dat ze wel perfect recht zijn. Doe je dat met de 'ondersteboven techniek van hier op het forum' of heb je een andere truk??
Prachtige taarten weer!
Vraagje, die zilveren strikken en letters, spuit je die?
Ik krijg ze nooit zo mooi egaal
maar die van jou zijn prachtig!
erg mooi en strak.
wat een geweldige taarten. En wat fijn voor je dat je nu ruimte aan huis hebt en gewoon de boel kan laten ligge en weer verder gaan. geeft vast een hoop rust om je huis, het huis te kunnen laten en geen werkplaats.
super mooi echt.
Jouw taarten vind ik altijd een genot om naar te kijken
.
Deze zijn ook allemaal erg mooi!
En je eerste rozen? PRACHTIG!
De 'LOVE' op de eerste taart, is dat ook met fondant gemaakt? En zo ja, kun je vertellen hoe precies?
En als je normaal je rozen met een mold maakt, welke gebruik jij dan? Ik vind ze vaak zo nep...
mooi! 
Ik vind ze allemaal super!!
ik ben FAN, wat geweldig om jou taarten elke keer te bekijken zeg. Wat een fantastische taarten weer.
Ik vind vooral die laatste (bruine) helemaal geweldig!!! Enneh, tot 30 september
(kan niet wachten...)
Super taarten!!!
stuk voor stuk prachtige taarten
Oh die laatste, wauw !!! Natuurlijk is de rest ook prachtig als altijd, maar die laatste is net even anders, beeldschoon !!
Prachtige taarten weer
Maar vooral de laatste van Boaz & Maaike vind ik super. kan niet precies zeggen waarom. Ik denk dat de kleurencombi hem speciaal maakt
In ieder geval mooi gedaan!
Wat een prachtige stapels!!!
Die bruine met rose is echt een toppertje 
Ja daar ben je weer!
Ik ben niet origineel.....ze zijn weer prachtig!
Ik ben ook benieuwd hoe je die love hebt gedaan, zag anmelijk precies dezelfde bij bien en was meteen in love....die wil ik ook! 
Wat een ontzettend gave taarten! Hoop dat ik ooit zo goed wordt...
Krijg een paar keer de vraag ivm LOVE... dit heb ik uitgeprint via google, 2 keer uitgesneden uit fondant met tylose, dit op elkaar geplakt met een prikker ertussen.
Ik gebruik voor het zilver maken altijd grijze fondant met een poeder dust... heb je in verschillende merken, maakt niet zoveel uit. Wanneer ik het rechtstreeks op de taart zilver of goud moet maken dan "verf' ik met een dust met alcohol.
Bedant voor alle reacties!!!
Jouw taarten vind ik altijd een genot om naar te kijken
.
Deze zijn ook allemaal erg mooi!
En je eerste rozen? PRACHTIG!De 'LOVE' op de eerste taart, is dat ook met fondant gemaakt? En zo ja, kun je vertellen hoe precies?
En als je normaal je rozen met een mold maakt, welke gebruik jij dan? Ik vind ze vaak zo nep...
Ik gebruik dan de rozen, zowel de kleintjes als die ene grote van FI Molds...
Zoals altijd prachtig!!
Prachtig! Zeker die bruin/witte!!
![]()
En een leuk verhaal achter de kleuren van die taart.
Ik zie dat je bij die taart de onderkanten van je taartjes niet afwerkt met een lint of een boord ofzo, maar dat ze wel perfect recht zijn. Doe je dat met de 'ondersteboven techniek van hier op het forum' of heb je een andere truk??
Dat doe ik door hem op de juiste manier af te snijden en daarna het karton kort genoeg te knippen. Lastig uit te leggen zo....
Wat zijn ze weer geweldig!!!
De laatste is echt mijn favoriet!
Echt een Peggy maar toch weer anders...
Hoe blijf je steeds toch weer op nieuwe ideeen komen?
Wat zijn ze weer geweldig!!!
De laatste is echt mijn favoriet!
Echt een Peggy maar toch weer anders...
Hoe blijf je steeds toch weer op nieuwe ideeen komen?
Tja, die credits liggen toch ook wel voor een groot deel bij de klanten, dit idee van bruin/wit imv de huidskleur van de bruidegom kwam van hun, vond het zelf ook wel een verrassend leuke kleurencombinatie! bedankt voor je complimenten!!!
super mooie weer
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zo, weer even een paar taartjes van mij.