26

Re: mijn spongecakehartje bloedt...

Wat een mooie taarten.

Re: mijn spongecakehartje bloedt...

Prachtige taarten, vooral de eenvoud van de bruidstaart!!

Schandalig die acties van het personeel!!!, zou idd nog even contact op nemen met de catering. (kan begrijpen dat je helemaal klaar was met ze)

Neemt niet weg, de taarten zijn werkelijk prachtig. :Y

28

Re: mijn spongecakehartje bloedt...

Geweldige bruidstaart zeg! Je kaastaart is ook super gelukt. En zoals je het uitlegt, heel goed van je dat je er niets van hebt gezegd tegen de catering. Dat het hun dag was heb je goed begrepen en gerespecteerd  :thumb:

29 Laatst bewerkt door Kiruiv (12-09-2011 09:28)

Re: mijn spongecakehartje bloedt...

Jeetje, wat een catering... :x

Wat een prachtige bruidstaart! Moet echt mijn kin van de grond rapen! Hoe durf je zo'n mooie bruidstaart toe te takelen!

Ik ben heeeeeel benieuwd hoe je die kanten rand hebt gemaakt!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

Re: mijn spongecakehartje bloedt...

Gelukkig kunnen wij nog je taarten bewonderen! Zonde, dat was zeker pijnlijk. Maar je mag er heel trots op zijn, ik vind de musjes taart natuurlijk ook zo schattig:)

31

Re: mijn spongecakehartje bloedt...

Eenvoud siert. Ik ben er helemaal weg van!!!!!!
Wat betreft de catering: ben t helemaal eens met al hetgeen eerder is geschreven. Zoiets doe je niet...

De muizentaart is heel leuk, schattig dat slapende muisje...

32

Re: mijn spongecakehartje bloedt...

Ik moet zeggen dat ik je bruidstaart prachtig vind!! En ja als je dan weet hoeveel bloed zweet en tranen in zo een grote opdracht kruipt dan kan ik me goed voorstellen dat je baalt! Maar als het een kleine troost kan zijn hier heb je dan toch nog veel mensen die je taart kunnen bewonderen zoals ze echt was, want ze was echt heel mooi!!