Re: eindelijk weer eens een bruidstaart gemaakt
fantastisch, super mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk weer eens een bruidstaart gemaakt
fantastisch, super mooi
Het is wederom een prachtige bruidstaart
, ik blijf het jammer vinden dat we niet meer taarten van jou zien, maarja je hebt een keuze gemaakt en een dag heeft ook maar 24 uren hé!!!

Prachtig!!
Poehee, wat een mooierd
Schitterend! 
Wendy, wat een supermooie taart! Lief van je, zeg!
Spectaculair!!!!!
Hij is prachtig en wat een mooi bruidspaar!
Moooooooi!!!!
Wat heb je je weer heerlijk creatief uitgeleefd! Echt mooi, en wat een supergave kleren hebben ze aan 
Heel gaaf!
En de jurk ziet er gaaf en speciaal uit!
Prachtige taart en weer helemaal "Wendy" ! 
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126717699
hier heb ik de foto van het bruidspaar gezet.
Ik probeer altijd feedback te bedenken als ik taarten bekijk... En daarom moet ik dit toch echt zeggen: Dat tafelkleedje zo slordig, dat kan natuurlijk niet. En de bruidegom, die had toch een brilletje? 
Onzin natuurlijk, wat een prachtige taart! Wat raar dat de bruidsjurk nooit binnen is gekomen, ik zou janken! Je bent een held 
Oooh wow! Ik kan even niet op betere tekst komen... ben met stomheid geslagen. Zo mooi!!
En ja ik hoop ook ooit nog eens op tijd te zijn om me in te schrijven voor een van je workshops, al moet ik zeggen dat mijn taarten met jouw boek als bijbeltje al een stuk beter lukken, ze zijn nu tenminste allemaal even hoog 
Hij kan zo in de Mjam! Supertaart! Persoonlijk ben ik niet zo van goud, maar dat is natuurlijk smaak.
Gr. Dolfijn
wat een super leuke taart weer.
ik hou echt van jou stijl.
blijf dus toch maar stiekem af en toe een taartje maken 
Mooie taart hoor!! Die fantasy feesten, is dat oa de Elf fantasy fair??
Daar ga ik elk jaar heen
.
PFFFF...Wéér een prachtige taart
en wat leuk dat we het bruidspaar met jonkers en bruidsmeisje ook kunnen zien!!
Wow.... Sprakeloos. Wat een plaatje!!!!
Wow zeg, had eerst je andere topic gelezen en idd je kan het bruidspaar er zo uit halen.
Helemaal geweldig!!!!!!

Prachtige taart en zo leuk: echt een mini versie van het echte paar!
En o ja, ze kan ook nog bruidsjurken maken. Sommige mensen staan ook altijd vooraan bij het talent uitdelen, hè!
Wendy, wat ben je toch heerlijk creatief!!! 
Dank jullie wel voor de leuke reacties.
Ik probeer altijd feedback te bedenken als ik taarten bekijk... En daarom moet ik dit toch echt zeggen: Dat tafelkleedje zo slordig, dat kan natuurlijk niet. En de bruidegom, die had toch een brilletje?
Onzin natuurlijk, wat een prachtige taart! Wat raar dat de bruidsjurk nooit binnen is gekomen, ik zou janken! Je bent een held
ik had verwacht dat hij zijn bril af zou doen, doet hij met de fantasy feesten ook altijd. 
Hij kan zo in de Mjam! Supertaart! Persoonlijk ben ik niet zo van goud, maar dat is natuurlijk smaak.
Gr. Dolfijn
Grappig genoeg houd de bruid ook niet zo van goud.
Maar ze had het corset gekocht en de aanstaande gom vond hem zo mooi dat we dachten, dat is het dan.
Dus onverwachts veel goud, ook omdat ik de kleur prachtig vond staan bij haar.
Haar haar heeft ze wel aan moeten passen van mij want dat was donkerbruin met een rode lok. 
Mooie taart hoor!! Die fantasy feesten, is dat oa de Elf fantasy fair??
Daar ga ik elk jaar heen.
ja, wij ook, en castle fest enz....
PFFFF...Wéér een prachtige taart
en wat leuk dat we het bruidspaar met jonkers en bruidsmeisje ook kunnen zien!!
Dat zijn ook nog hun eigen kids. lief hé.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindelijk weer eens een bruidstaart gemaakt