26

Re: Vrolijke dooptaart!

Knap voor de eerste keer :Y , ik heb het nog niet geprobeerd, hoop dat het dan ook zo goed gaat :)

27

Lieve kleuren heb je gebruikt.
groetjes Wendy

28

Tieneke schreef:
Kipling79 schreef:

Hartstikke mooie taart!! Hoe krijg je de ronding in de gekleurde 'onderrand' en de witte 'bovenrand' precies hetzelfde??

Bedankt voor je leuke reactie! Ja die rand... hoe zal ik dat even makkelijk uitleggen....
Ik heb de omtrek van de taart gemeten ( was 90 cm) en toen 2 x een vel bakpapier van 90 cm gemaakt.
Ik wilde graag 3 golfbewegingen op de taart dus 1 papier in 3 gevouwen. Erna de hoogte van de taart gemeten en zo gekeken wat ik mooi vond als hoogste deel en wat als laagste ( hoogste 8 cm en laagste 5 cm). Dan deze gemarkeerd op het gevouwen bakpapier en een afbuigende lijn tussen deze 2 punten getekend. Papier nog een dubbel ( zo heb je 2 gelijke helften) en erna uitgeknipt.

Op het andere papier de strookjes fondant gelegd en erna het uitgeknipte papier op de fondant, mesje er langs en voila je hebt het randje...
O ja nog met de sugergun een randje bovenop gedaan en zilver gemaakt.

Beetje duidelijk??? :o
Gewoon eens proberen, met logisch denken kom je een eind  :P

Bedankt voor de uitleg!!!! Heb het wel 3 keer moeten lezen voordat ik het snapte (komt vast doordat het nu midden in de nacht is....), maar ik snap 'm  :D  :D  Ik ga het binnenkort een keer proberen!

29

Kipling79 schreef:
Tieneke schreef:
Kipling79 schreef:

Hartstikke mooie taart!! Hoe krijg je de ronding in de gekleurde 'onderrand' en de witte 'bovenrand' precies hetzelfde??

Bedankt voor je leuke reactie! Ja die rand... hoe zal ik dat even makkelijk uitleggen....
Ik heb de omtrek van de taart gemeten ( was 90 cm) en toen 2 x een vel bakpapier van 90 cm gemaakt.
Ik wilde graag 3 golfbewegingen op de taart dus 1 papier in 3 gevouwen. Erna de hoogte van de taart gemeten en zo gekeken wat ik mooi vond als hoogste deel en wat als laagste ( hoogste 8 cm en laagste 5 cm). Dan deze gemarkeerd op het gevouwen bakpapier en een afbuigende lijn tussen deze 2 punten getekend. Papier nog een dubbel ( zo heb je 2 gelijke helften) en erna uitgeknipt.

Op het andere papier de strookjes fondant gelegd en erna het uitgeknipte papier op de fondant, mesje er langs en voila je hebt het randje...
O ja nog met de sugergun een randje bovenop gedaan en zilver gemaakt.

Beetje duidelijk??? :o
Gewoon eens proberen, met logisch denken kom je een eind  :P

Bedankt voor de uitleg!!!! Heb het wel 3 keer moeten lezen voordat ik het snapte (komt vast doordat het nu midden in de nacht is....), maar ik snap 'm  :D  :D  Ik ga het binnenkort een keer proberen!

:D  Of door mijn uitleg! Is moeilijk zo op te schrijven.... ben ik niet goed in!  :+

Leuke taart!
Ik vind de kleuren bij elkaar erg mooi geworden, dat zorgt voor een mooi geheel!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

31

nou tinus deze is weer heel erg verschrikkelijk prachtig mooi hoor!

liefs marieke

32

mariekepieke schreef:

nou tinus deze is weer heel erg verschrikkelijk prachtig mooi hoor!

Haha thanx! Leuk dat je hem ook mooi vind  :D ..... Al wakker?

die is echt heeeeeeeeeel vrolijk

cake my day

34

erg leuk taartje  :thumb:
grt Carla

Wat een leukerd! hele lieve kleurtjes zo bij elkaar  :thumb:

36

Hele leuke taart! De kleurtjes zijn ook leuk  :Y En je hoeft je nergens onzeker over te voelen hoor!

Groetjes, Marjan

37

Wat een mooie kleuren en dat vogeltje blijft ook leuk. Zou niet meer onzeker zijn als ik jou was, deze taart is prachtig!  :thumb:

38

Heel erg mooi, en wat een leuke kleurencombi! :thumb:

39

Supermooi ! :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

40

Lieve taart en de kleintjes zien er ook erg leuk uit.

41

Wat een beauty! Echt een super schattige taart.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

42

Nogmaal heel erg bedankt voor alle lieve reacties lady's!  :D
Ben er echt heel blij mee  :Y

Lieve groetjes Tieneke

43

O, wat een geweldig lief taartje!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

44