26

Re: Unchained Melody en de smeltende fondant

weer of geen weer........... t is toch echt een super gave bruidstaart geworden.. Respect!! :Y

27

saltandpepper schreef:

Hij is schitterend en ik voel helemaal met je mee. Ik vond die van mij ook te hobbelig en niet glad genoeg. Maar met deze swirly zie je er niet veel van knap hoor.
10 Sept. ga ik je zien bij de swirly in Dordrecht.Hopelijk is het dan niet zo vochtig!

Zie je dan!

Onze airco ontvocht heeeeeeel goed  :Y . Zelfs de fondant op de bruidstaart die wij hadden staan kleefde niet  :)

Karen Anne, ondanks de plakfondant....toch een prachtige taart afgeleverd hoor  :thumb:

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

28

mamakaat schreef:
Yavahn schreef:

Wauw! Wat een geweldig mooie taart!!!

Ik had trouwens geen last gisteren met mijn fondant bij mijn Dora-taart... misschien ook nog plaatsgebonden?  :think:

Thx :)
OF fondant gebonden...(wat voor fondant heb je??)
Ik woon in een bebost gebied met een stroompje hier vlak achter....Errug benauwd en vochtig dus....Dat zal ook wel meespelen ;)

Hmmm Dinteloord en Roosendaal ligt niet ver van elkaar  :lol: , maar als het echt benauwd is buiten werkt je fondant idd niet mee... ik hou hier alles heel goed dicht zodat het niet te warm wordt in huis... fondant het ik van Het Bonte Taartje in Hoeven, staat geen merk op...

29

Wauw, hij is prachtig!!!

30

Owwww, ik vind je taart echt heel heel erg mooi geworden, wat zal het bruidspaar blij zijn geweest met zo'n prachtexemplaar :thumb:

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

Bedankt Kaat ik ga gelijk zoeken!

Groetjes P@trici@

32

mooi!

groetjes José