Re: Unchained Melody en de smeltende fondant
weer of geen weer........... t is toch echt een super gave bruidstaart geworden.. Respect!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Unchained Melody en de smeltende fondant
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weer of geen weer........... t is toch echt een super gave bruidstaart geworden.. Respect!! 
Hij is schitterend en ik voel helemaal met je mee. Ik vond die van mij ook te hobbelig en niet glad genoeg. Maar met deze swirly zie je er niet veel van knap hoor.
10 Sept. ga ik je zien bij de swirly in Dordrecht.Hopelijk is het dan niet zo vochtig!Zie je dan!
Onze airco ontvocht heeeeeeel goed
. Zelfs de fondant op de bruidstaart die wij hadden staan kleefde niet
Karen Anne, ondanks de plakfondant....toch een prachtige taart afgeleverd hoor 
Yavahn schreef:Wauw! Wat een geweldig mooie taart!!!
Ik had trouwens geen last gisteren met mijn fondant bij mijn Dora-taart... misschien ook nog plaatsgebonden?
Thx
OF fondant gebonden...(wat voor fondant heb je??)
Ik woon in een bebost gebied met een stroompje hier vlak achter....Errug benauwd en vochtig dus....Dat zal ook wel meespelen
Hmmm Dinteloord en Roosendaal ligt niet ver van elkaar
, maar als het echt benauwd is buiten werkt je fondant idd niet mee... ik hou hier alles heel goed dicht zodat het niet te warm wordt in huis... fondant het ik van Het Bonte Taartje in Hoeven, staat geen merk op...
Wauw, hij is prachtig!!!
Owwww, ik vind je taart echt heel heel erg mooi geworden, wat zal het bruidspaar blij zijn geweest met zo'n prachtexemplaar 
Bedankt Kaat ik ga gelijk zoeken!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Unchained Melody en de smeltende fondant