Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Onze voorbeelden voor mini workshops Taart en Trends
Bedankt voor de leuke reacties!
De benen van het nijlpaard zijn zo, omdat wij graag willen laten zien dat je met deze basisvorm heel veel verschillende dieren kunt maken. Kijk gerust eens op onze site bij de boetseerworkshop beestachtig. Er staat ook een baby taart met leeuw op, die leeuw is ook met hetzelfde basis gemaakt. Wij zullen ook enkele voorbeelden meenemen naar de beurs om te bekijken voor de deelnemers.
Als je goed kijkt naar zijn voorpootjes zie je dat hij echt op zijn gat zit met zijn voorpootjes vlak op de grond.
Wij hebben er in ieder geval al helemaal zin in!!!
Dat schaapje is zooooo cute
Ik heb gelukkig nog een plekje kunnen bemachtigen voor de ws op de beurs
Ik heb er zin in!!!
Allebei super schattig (schaapje is de favoriet!!!)
Wat een schatjes !!! Moet je je van te voren opgeven voor zo een workshop of kan je op de beurs dit regelen??
Wat een schatjes !!! Moet je je van te voren opgeven voor zo een workshop of kan je op de beurs dit regelen??
Dank je wel, ze zijn ook erg leuk om te maken.
Je kan inschrijven via de website van het bonte taartje.
Er zijn alleen nog plaatsjes vrij voor de hippo op vrijdag!

Ahhhhh....dat nijlpaardje vind ik zoooo liefff!!!!

dag Dames,
ze zien er weer prima uit hoor !!
we zien elkaar in Apeldoorn.
Breng ik gelijk wat echte lekkere marsepein, 1:2 NATUURLIJK ...
Ik ga de bezoekers eens laten proeven hoe echte marsepein smaakt, en je er uitstekend mee kan modelleren/ bekleden.
en denk er aan 5e Holland Sugarart Show 2+3 juni 2012
thema CIRCUS
Daar kunnen jullie vast wat mee
groet mpbart.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Onze voorbeelden voor mini workshops Taart en Trends