26

Re: nu echt nooit meer een kindertaart op thema......

Oh nu zie ik je taart.....ik herken het niet als je taart  :nooo maar hey...nu weet je echt wat niet je ding is...maar waarom heb je niet geboetseerd :P ?
Komt goed want straks heb je weer gave projecten waarin we wel kwebbel herkennen :Y

(ps ik vind hem leuk hoor :D )

Be in love with what you have

27

Je hebt er toch wat leuks van gemaakt!  :thumb:  :Y

28

hahaha, moet zo lachen om je tekst!! En dat je waarschijnlijk, doordat je zo baalt, de hartjes van je bloemen ook nog vergeet! Hij is mooi, maar haalt het idd niet bij de andere taarten die ik hier van je voorbij zie komen!! Gewoon niet meer doen, als je er geen plezier meer uit kan halen!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

29

Nou Kwebbel ik moet je gelijk geven, dit is niets voor jou. Ondanks dat ik het toch een leuke taart vind, is dit niet jouw ding. Jij moet gewoon weer lekker gaan freubelen met je eigen ontwerpen, daar komt jouw talent het beste tot zijn recht!
Toch een ruim voldoende hoor ;)

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

30

crunchie schreef:

ook al vind je hier geen ene r.....d aan

Ik ben zo benieuwd wat hier op de stippeltjes moet staan :lol:  :Y  of is dit kont met een nieuwe spelling? :lol:  :o  sorry...

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

31

Toch wel weer een mooie taart ondanks dat het niet jouw stijl is!

32

Hij is inderdaad wel mooi geworden, maar ik deel de mening dat het niet echt een taart is voor een 1 jarige.

Het is niet DE kwebbel taart, maar even goed een mooie hoor  :Y Is het nog gelukt met de rest?

Ik had vandaag ook een off dagje taart, wou ook niet echt lukken, misschien ook het thema wel (bumba :x ). Hij is gelukt met wat schuurtjes, maar ik had ook de 'piep' in.

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

33

Ik vind 't toch een hele leuke taart geworden hoor. Niet echt een Kwebbel maar toch.

En wat het fondant betreft ik heb gister een bruidstaart gemaakt voor een 25 jarig huwelijksfeest, wat een rampeplan is dat zeg met dit weer, het smelt onder je handen vandaan de fondant, ik heb heel veel moeten verdoezelen met frutsels, die dan vervolgens er weer van afzakken, ik heb wat staan vloeken en tieren en gezegd ik stop ermee en verkoop die hele zooi. Maar toen hij af was was ik toch wel weer tevreden en trots, ik zal hem zo ff posten.

groetjes Hanneke

34

ik vind het een hele mooie, vrolijke taart geworden, maar ken dat gevoel als het even tegenzit.