26

Re: Bloembaby's gemaakt bij Wendy

Wat lief!!!!!

27

Bedankt allemaal :D

@ Katja, voor mij was het ook een uur rijden, maar vond t echt wel waard! Zo'n leuke workshop om te doen, en Wendy legt alles supergoed uit!

@ Chellie, ik mag ook nog 2x naar Wendy :) Toen het gelukt was met inschrijven heb ik ook echt een heel weekend zitten stuiteren ;)

@ Bakkendemamma, die van jou worden vast ook supermooi!

28

oooo snoezig, goed gedaan hoor
alvast veel plezier bij de ander 2x

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

29

Rebeck schreef:

@ Katja, voor mij was het ook een uur rijden, maar vond t echt wel waard! Zo'n leuke workshop om te doen, en Wendy legt alles supergoed uit!

@ Chellie, ik mag ook nog 2x naar Wendy :) Toen het gelukt was met inschrijven heb ik ook echt een heel weekend zitten stuiteren ;)

hahaha zo herkenbaar.... het leek wel of ik de jackpot had gewonnen... heb ook inderdaad samen met een vriendinnetje van me zitten stuiteren... wanneer ga jij nog???

30

chellie schreef:
Rebeck schreef:

hahaha zo herkenbaar.... het leek wel of ik de jackpot had gewonnen... heb ook inderdaad samen met een vriendinnetje van me zitten stuiteren... wanneer ga jij nog???

8 november ga ik het Bert en Ernie wintertafereeltje maken en 3 december ga ik naar de kerstworkshop :D
Verheug me er nu al erg op!

31

ze zijn echt mooi. :thumb:

liefde en passie voor taarten bakken.

32

Erg lief! :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

33

Super goed gelukt zeg!!