Re: go cricut!!!
Wat mooi , super die cricut, ik moest er ook eerst mee worstelen, maar ik ga er nu toch steeds meer mee doen, vooral na de "bommelige" demo
, ben ik er weer helemaal blij mee 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » go cricut!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat mooi , super die cricut, ik moest er ook eerst mee worstelen, maar ik ga er nu toch steeds meer mee doen, vooral na de "bommelige" demo
, ben ik er weer helemaal blij mee 
Heel erg mooi! En dan eigenlijk vooral de "non-cricut"-versiering
!
Kun je misschien wat gedetailleerder uitleggen hoe je de vlindertjes en het "laken" hebt gedaan aub? De taart is echt schitterend! 
Heel erg mooi! En dan eigenlijk vooral de "non-cricut"-versiering
!
Kun je misschien wat gedetailleerder uitleggen hoe je de vlindertjes en het "laken" hebt gedaan aub? De taart is echt schitterend!
De draperie heb ik geleerd tijdens PME 1. Je gebruikt wat elastischer fondant, die van funcakes, dun uitrollen en dan met stokjes (ik gebruik de dowels, zie leukste taartenshop) om het draperie effect te krijgen. Een stokje onder het lapje, een stokje boven het lapje, etc. Ik druk ze wat tegen elkaar.
De vlinder heb ik geleerd tijdens PME3
, icing maken, plaatje van een vlinder in een plastic mapje wat doorschijnt. Mapje invetten met een beetje crisco. Icing in een spuitzakje met spuitmondje 1.5 (of 2, maar dat wordt wat grover). Je kunt het patroontje naspuiten, zorg wel dat de lijntjes elkaar raken zodat het vlindertje stevig wordt. Zorg wel dat je de vleugeltjes apart spuit. Goed laten drogen en daarna heel voorzichtig los maken. A 4 vouwen, daar een stukje bakpapier in leggen ingevet met crisco. Vleugeltjes erin leggen en aan elkaar maken met een beetje gespoten icing. Laten drogen. Vervolgens als je het wilt gebruiken moet je nog een beetje icing van boven tot onder spuiten, het lijfje, de voelsprietjes spuiten en voila! Hoop dat het zo wat duidelijker is... Anders zou ik beslist eens kijken naar die PME cursussen, je leert een hoop!
Leuk dat sierrandje.
Ik had niet verwacht dat het uitsnijden van zulke fijne details goed zou gaan met de Cricut Cake.
Veel plezier met het apparaat.
De vlinders van Royal Icing staan ook erg mooi op de taart.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » go cricut!!!