Re: is dit duur? of zou ik dit kunnen aanschaffen?
au sterkte...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » is dit duur? of zou ik dit kunnen aanschaffen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
au sterkte...
Getver zeg!!
Veel sterkte meid, en knap dat je zo sterk in je schoenen staat!
Dit is heel moeilijk zeg..ook omdat er kids zijn. Maar kom voor jezelf en je kids op!!! En dat doe je ook als ik het zo lees...
Sterkte...het zal niet makkelijk zijn, maar niet opgeven!!!
Grtl Irene
Wat een naar verhaal is het geworden!
Ik wens je heel veel sterkte en idd heel knap dat je zo sterk bent.
Hopelijk komt er snel een oplossing voor je huur.
Dikke knuffel, Iris
Ik vind dit echt heel vervelend voor je en leef nu wel met je mee.
Juist omdat ik dit ook meegemaakt heb.
Ik wens je heel veel sterkte, samen met je kindjes.
Als ik iets voor je kan doen, al is het alleen al praten, mail me gerust.
Ach, meid, wat naar, zeg! Poeh! Heb je het dan niet aan zien komen? Ik neem aan dat je de post ook ziet? Aanmaningen enzo?
Al met al, erg rot, voor jezelf maar ook zeker je kinderen. Houd je sterk voor hen!
Wat een ellende, sterkte en hopelijk vind je snel een oplossing
Heel veel sterkte! Geen leuke situatie, zeker niet als je het niet zag/voelde aankomen! Neem de tijd om dit een plekje te geven....9 jaar is niet niks.
tjonge, hoe een gesprek kan verlopen van bakblikken (die trouwens wel zouden zijn gaan roesten zei mijn man....gegalvaniseerd is een extra laagje wat zou gaan barsten door het steeds verhitten van de pannen en uiteindelijk dus ook roesten) naar zo te worden bedrogen.
Ik vind het heel naar voor je, maar je klinkt ook heel dapper en zelfverzekerd om dit goed te boven te komen (ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is) en wens je dan ook alle succes
oooooooh Wat erg! Heel veel sterkte....
Ongelofelijk hoe een verhaal van bakblikken naar zoiets kan verlopen.... ik wens je heel veel sterkte, kracht en wijsheid toe!
heel veel sterkte!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » is dit duur? of zou ik dit kunnen aanschaffen?