Re: Na een ruim een jaar een kraamtaart?
Mooie stapel!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Na een ruim een jaar een kraamtaart?
Echt prachtig gemaakt. Sjips ik zit in Tsjechie op vakantie, hoop m over 2 weekjes nog terug te vinden want wil m heel graag opslaan als het mag?
Super-, superleuk!! Leuk paardje, leuke kleuren, leuk hoe je dat met die hartjes hebt gedaan, leuke details...superleuk dus!! Had ik al gezegd dat ik 'm super en leuk vind?
Ben zo vrij geweest om 'm op te slaan ter inspiratie!
Zoete groet,
Mandy
super leuke stapel!
mooi die hartjes aan die touwtjes/strikjes!
Maak je de witte sliertjes (fondant?) met de sugargun? dat gaat bij mij met fondant zoooo lastig....
Ik vind hem 
wauw, vind het een plaatje, mooie kleur! en zo lief die eendjes aan de zijkant!!
top!!

Mooi!!! 
super leuke stapel!
mooi die hartjes aan die touwtjes/strikjes!
Maak je de witte sliertjes (fondant?) met de sugargun? dat gaat bij mij met fondant zoooo lastig....Ik vind hem
Ik doe dat soort sliertjes altijd met de hand, vind het ook niet lekker gaan met de sugergun, rollen gaat net zo snel.
Wat een gave stapel! Heel leuke details en een prachtige kleur! 
oh wauw, wat een mooie (dummie)taart!!! hij is erg leuk geworden!
Hij is ontzettend lief om te zien, een pracht dummie
wat een prachtige taart 
Echt prachtig gemaakt. Sjips ik zit in Tsjechie op vakantie, hoop m over 2 weekjes nog terug te vinden want wil m heel graag opslaan als het mag?
Natuurlijk mag dat.
Ah,wat een scheetje...
Terug van vakantie kom ik in het bakhok, en we zijn nog bezig om er een ventilatie systeem te plaatsen. Dus is het er blijkbaar toch vochtig/warm geworden. Normaal gebeurt dat alleen als de oven draait en dan kan ik een deur open zetten. Lang verhaal, maar ik kom dus in het hok en mijn taart zit vol waterdruppels. Hoop dat hij nu in de kamer wat bijtrekt. Iemand nog een tip, ik heb hem woensdag nodig. Volgende keer toch maar fondant ipv marsepein?
Balen......

ohhhhhhhhhhhhhhhh die is leuk
wat zonde die druppels...ik denk dat het enigste helpt een ventilator erop zetten.
Met fondant is het nu hetzelfde verhaal hoor. En ik heb hier in mijn "hok" een dummy staan met icing erop en van de week sprong ook spontaan de koets kapot. Ben bang dat je er weinig aan kunt doen
Ik heb de koude föhn erop gehad, maar dat heeft nog niet echt geholpen. Zal zo een ven opsnorren. Ach ja, hopen dat hij bijtrekt voor woensdag.
Bedankt Sil!
Dat drogen dat kan wel een paar uur duren.
Inderdaad gewoon de ventilator er voor zetten en geduld hebben....
Wel ontzettend balen hoor! Ik denk overigens dat je dit ook met de fondant gehad zou hebben, volgens mij maakt het geen verschil dat je nu marsepein hebt gebruikt.
Wel een fijne vakantie gehad?? 
Ik zal geduld hebben en de ventilator ervoor zetten, bedankt.
Ja vakantie was erg fijn, lekker met de boot weg. Al had ik vorige week wel het weer van deze week willen hebben, maar ach.
vochtvreter neerzetten?? Of bakje zout, trekt toch ook vocht aan?? Jemig wat zonde, het is zo'n gave taart!
En....? Hoe staat het er voor?
Ik zie nog niet veel verbetering. Ik kon alleen bij mijn straalkacheltje, die kan ook koude lucht blazen. Die staat er nu al een poos voor. Anders straks een andere ventilator door manlief van zolder halen.
Hmmm.... Je zou zeggen dat er nu toch wel iets veranderd zou moeten zijn....
..... Ik weet niet wat voor weer het bij jou is (hier schijnt de zon), maar misschien een idee om hem buiten te zetten? (luchtvochtigheid is hier maar 47%).
Owwwwh wat onwijs zonde meid!
Hopelijk helpen de tips van de ventilator.
Alleen moet ik je wel daarbij zeggen, je hebt wit op je taart.
Het kan zijn dat je ventilator, ook al is je huis stofvrij, dan wat stof er in blaast en je wit er niet meer fris uitziet.
Ik ben daar altijd heel pietluttig in, dus denk zeg het er wel ffies bij.
Succes!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Na een ruim een jaar een kraamtaart?