Re: Hollands blauwe bruidstaart!
Wat een leuke stapel en helemaal afgestemd op het bruidspaar en hun achternaam!
Vind de verschillende kleuren blauw mooi, staat lekker fris in combinatie met dat wit.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollands blauwe bruidstaart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een leuke stapel en helemaal afgestemd op het bruidspaar en hun achternaam!
Vind de verschillende kleuren blauw mooi, staat lekker fris in combinatie met dat wit.
Hij is leuk!!!
Hij kan zo in de winkel bij ons blauwe blond servies staan

Heel erg mooi!
Geweldig leuke taart, Etty! En ik vind je puzzelplaatje ook veel leuker dan een foodprinterprintje (weer 'n mooi scrabblewoord
). En die soort hartjes-decoratie aan de zijkant zijn ook zo schattig.
ooo, wat is ie leuk!! en dat even snel puzzelen gaat je heel goed af
ook het onderbord is ergggggg toppie!!!

de kleur van de klompjes en de cakejes op tafel zijn erg leuk zo bij elkaar, dat geel komt leuk terug zo!! staat erg goed.
ik vind'm superleuk. Heel mooi gepuzzeld!!
( beter dan de foodprinter hoor!)
Schitterend en wat is de drum ook mooi passend bij het geheel.
Wat een leuke reacties allemaal!!! Dankjewel!!!
Geweldig leuke taart, Etty! En ik vind je puzzelplaatje ook veel leuker dan een foodprinterprintje (weer 'n mooi scrabblewoord
). En die soort hartjes-decoratie aan de zijkant zijn ook zo schattig.
Ja dat stond ook zo op hun kaart dus dat wilde ik wel graag terug laten komen!! 
Fantastisch!!!!
Helemaal te gek deze taart!!! Erg knap en super mooi!
Hier natuurlijk ook nog ff: hij is ERRUG leuk!!! Die had ik zelf ook zoooo graag gewild! Wij hadden ook een delfts blauw thema, maar onze banketbakker zei dat blauw niet kon, en ik wist toen nog niet beter.... Boehoehoe!! Dan maar veel naar deze kijken, want hij is echt heel erg leuk!!
Dankjewel!! 
En jammer dat die banketbakkers soms zo verschrikkelijk conservatief zijn he.. Wat de banketbakker niet kent dat maakt ie niet.. 
Schitterende taart 
Wauww wat gaaf!
Wat gaaf zeg. Ziet er erg leuk uit!
Wat een geweldige taart! Super leuk! 
Hij is echt superleuk!!
Ik denk ook dat het puzzeltje mooier is dan een printerplaatje, want nu zie ook diepte. ik vind ook die kleine decoraties ook zoooo schattig! Wat zal het bruidspaar hier blij mee geweest zijn!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hollands blauwe bruidstaart!