Re: Kussentaart Orientale
WAW!!! Prachtig gedaan!!

Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kussentaart Orientale
WAW!!! Prachtig gedaan!!

Geweldig, wat knap van je!!!
heel mooi zoals iedereen hier al zegt. 
alweer zo'n prachtig-mooie
hoeveel jaar henna-ervaring had je voor je aan taarten begon? Neem aan tenminste dat je daar veel ervaring mee hebt opgedaan 
Super mooi!
Wow Wow Wow!!!
alweer zo'n prachtig-mooie
![]()
![]()
hoeveel jaar henna-ervaring had je voor je aan taarten begon? Neem aan tenminste dat je daar veel ervaring mee hebt opgedaan
Bedankt allemaal!
Ik ben eigenlijk altijd al bezig geweest met tekenen (ontwerpen), maar ongeveer 10 jaar geleden met henna-art begonnen. In 2009 ben ik voor mezelf gestart in de hennabusiness (sundus.nl) en sinds dit jaar eigenlijk het idee om ook taarten en cupcakes te decoreren.
Wat een prachtig kussen, je zou zo je hoofd erop leggen. De kleur vind ik helemaal geweldig, mag ik vragen welke kleur je hebt gebruikt? Of meng je zelf je kleuren? Ja en dan die "hennatatoo", ik schilder vaak zelf dit soort patronen op canvas met een heel dun penceel maar hoe doe je dit in hemelsnaam met een spuitzak en icing????? Kortom kunst met een grote K!!!
haha, merci
De kleur is inderdaad zelf gemengd. Hij is iets donkerder dan de vorige hennakussentaart. Ik zal een How To maken 
Wat gaaf !!
in 1 woord.. GEWELDIG!!!
Theatje schreef:
Wat een prachtig kussen, je zou zo je hoofd erop leggen. De kleur vind ik helemaal geweldig, mag ik vragen welke kleur je hebt gebruikt? Of meng je zelf je kleuren? Ja en dan die "hennatatoo", ik schilder vaak zelf dit soort patronen op canvas met een heel dun penceel maar hoe doe je dit in hemelsnaam met een spuitzak en icing????? Kortom kunst met een grote K!!!
haha, merci
![]()
De kleur is inderdaad zelf gemengd. Hij is iets donkerder dan de vorige hennakussentaart. Ik zal een How To maken
Oh gaaf ik kan bijna niet wachten!
Wauw, wat ontzettend mooi zeg, en dan het design uit de losse pols, wat een talent !
Je moet hier workshops in gaan geven!!
ben erg benieuwd naar de how to 
Het is al 65 keer gezegd
, maar hier toch ook nog een keer:
SUPERRR!!!! echt prachtig!!
En ik wacht ook met smart op de how to
Groetjes Hulya
WAUW!!!! wat is die mooi zeg 
Nogmaals super bedankt allemaal voor jullie geweldige reacties! Geeft me een enorme inspiratieboost 
Het is mogelijk workshops te volgen. Nu is er alleen een pauze ingelast ivm de zwangerschap (ben 13 augustus uitgerekend...spannend!). Voor degenen die FB hebben; je kan de Sundus page liken http://www.facebook.com/pages/Sundus-Cr … 6016562842 en zo up to date worden gehouden mbt de data. Verder kunnen jullie uiteraard de site in de gaten houden. Hierop verschijnt binnenkort een agenda zodat jullie inzage hebben in de mogelijkheden.
@ Hulya: thanks for your sweet message! Ik zal je spoedig replyen 
Ik sluit me bij alle voorgaande posts aan; wat een schitterende taart! Ik ben echt onder de indruk
Een mooi patroon is 1 ding maar het nog zo netjes en mooi aanbrengen is weer wat anders. Erg knap, mooi 
Echt schitterend!

Ik vind het al geweldig, maar ook nog uit de vrije hand maakt het nog specialer. Wow 
Nogmaals super bedankt allemaal voor jullie geweldige reacties! Geeft me een enorme inspiratieboost
Het is mogelijk workshops te volgen. Nu is er alleen een pauze ingelast ivm de zwangerschap (ben 13 augustus uitgerekend...spannend!). Voor degenen die FB hebben; je kan de Sundus page liken http://www.facebook.com/pages/Sundus-Cr … 6016562842 en zo up to date worden gehouden mbt de data. Verder kunnen jullie uiteraard de site in de gaten houden. Hierop verschijnt binnenkort een agenda zodat jullie inzage hebben in de mogelijkheden.
@ Hulya: thanks for your sweet message! Ik zal je spoedig replyen
Ik wacht met smart
hihi
Succes met je laatste loodjes, zeker spannend hoor.. doe lekker rustig aan en geniet nog even van die dikke buik (als je hem nog niet zat bent natuurlijk
)
Groetjes Hulya
Wat een prachtig spuitwerk! En "zomaar" uit de vrije hand...echt diep respect voor je werk!!
Zoete groet,
Mandy
Jee wat mooi gedaan. Dat lijkt me echt een lastige klus, knap!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kussentaart Orientale