126

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wat onwijs mooi, tot in het detail.

127

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wow!!! Echt ontzettend gaaaaaf!!! Ik ben dubbel-fan, en van je taarten en van Harry Potter, dus dit is dubbel feest! Ik zit me echt helemaal te vergapen aan al die prachtige details!!!  :thumb:  :thumb:   :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

128

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

wauw!!!!
ik heb er geen woorden voor........ongelofelijk mooi :thumb:

groetjes  patries.....wil alles ook zo mooi kunnen

129

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Tjonge jonge wat een lieve reacties allemaal! Onwijs bedankt ladies!!  :Y

130

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wauw, wauw en nog eens wauw!!!!
Mijn zoon wil een Harry Potter taart, maar dit is ver boven mijn pet! Ik ga wat eenvoudigers maken... helaas....

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

131

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Dank je wel Natasja! Enneh, je taart wordt vast prachtig!  :Y

132

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Eh....eh....mond valt open.......ben er stil van.......gewoon geen woorden voor.....eh....mooi, erg mooi, jaaaaaa! dat ook!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

133

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Tja wat kun je na 6 deeltjes nog zeggen als je iets origineels wilt zeggen......denk dat ik gewoon maar in herhaling val...geen woorden voor....waaaaw.....geweldig.....fantastisch....mooi!!!

Ga nog maar eens zoeken hoe dat met gelatine werkt

If life gives you lemons, make lemonade!

134

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

XEsterX schreef:

Tja wat kun je na 6 deeltjes nog zeggen als je iets origineels wilt zeggen......denk dat ik gewoon maar in herhaling val...geen woorden voor....waaaaw.....geweldig.....fantastisch....mooi!!!

Ga nog maar eens zoeken hoe dat met gelatine werkt

Haha, bedankt hoor! En met die gelatine, das heel makkelijk! Zo heb ik het gedaan: framepjes gemaakt van flowerwire en floral tape, gelatine bereiden volgens de verpakking voor koude gerechten, beetje gouddust erdoor mengen, framepjes op een plastic vel leggen, gelatine erin gieten, laten drogen, eventueel beetje bijsnijden als het is overstroomd, klaar!! Succes!

135 Laatst bewerkt door FiFi78 (03-08-2011 21:59)

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wow, wat ben jij goed!!
Trouwens nog een vraag,
Met welk fototoestel maak jij je foto.'s? die zijn altijd zooooo gaaf, nu weet ik dat je broer fotograaf is toch? Daar heb je natuurlijk veel tips van, wil je die delen?  :o  weet nu ook dat je de iso op 100 moet zetten maar moet je dan ook. Je macro aan doen?

Groetjes, vivian

Geniet van elke dag!!!!

136

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

hoi Vivian!

Tenx!! :D Ik heb een Canon EOS 550D, maar met name de lens (Canon EF 50 mm 1.8) doet ook heel veel... Mijn broer is eigenlijk acteur, maar klust inderdaad af en toe bij als toneelfotograaf, en hij maakt ook heel mooie kunst foto's. En we zijn een lichtelijk foto-gekke familie, dat helpt ook... :lol:

Je ISO (lichtgevoeligheid van de sensor) moet idd zo laag mogelijk, een hoge ISO geeft korrelige foto's. Maar dat wil niet zeggen dat dat per defintie 100 moet zijn. Soms is 100 te weinig, en krijg je te weinig licht op je sensor, waardoor je een te donkere foto krijgt. Of je camera gaat compenseren met een langere sluitertijd, en je misschien bewogen foto's krijgt. Een beetje uitproberen dus. Macro heeft daar op zich dan weer niet zo heel veel mee te maken, je diafragma wel. Wat voor camera heb je? Bianca (Pienemien) heeft gevraagd of ik niet een keer een soort masterclass fotografie wil doen, je mag best aanschuiven hoor!

137

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

kan alleen maar zeggen WAUW

Zonder taart geen feest!

138

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Dank je wel voor je tip!
Zo lief dat hier bijna iedereen hun kennis wil delen!!!

If life gives you lemons, make lemonade!

139

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

geweldig

140

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

1 woord en dat schreeuw ik uit:
FAN-TAS-TISCH!!!!

141

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

eh Kan ik bij je in de leer gaan....

142

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

wow mijn vriend is jaloers

143

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

wow mijn vriend is jaloers

144

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Eline25 schreef:

hoi Vivian!

Tenx!! :D Ik heb een Canon EOS 550D, maar met name de lens (Canon EF 50 mm 1.8) doet ook heel veel... Mijn broer is eigenlijk acteur, maar klust inderdaad af en toe bij als toneelfotograaf, en hij maakt ook heel mooie kunst foto's. En we zijn een lichtelijk foto-gekke familie, dat helpt ook... :lol:

Je ISO (lichtgevoeligheid van de sensor) moet idd zo laag mogelijk, een hoge ISO geeft korrelige foto's. Maar dat wil niet zeggen dat dat per defintie 100 moet zijn. Soms is 100 te weinig, en krijg je te weinig licht op je sensor, waardoor je een te donkere foto krijgt. Of je camera gaat compenseren met een langere sluitertijd, en je misschien bewogen foto's krijgt. Een beetje uitproberen dus. Macro heeft daar op zich dan weer niet zo heel veel mee te maken, je diafragma wel. Wat voor camera heb je? Bianca (Pienemien) heeft gevraagd of ik niet een keer een soort masterclass fotografie wil doen, je mag best aanschuiven hoor!

Oh echt! Waar en wanneer? Ik wil er graag bij zijn! Bedankt voor je tips hierboven, ben binnekort jarig en wil heel graag een nieuwe camera. Idd zijn mijn foto,'s vaak te donker dus toch maar weer eens spelen met de iso......thanks!

Geniet van elke dag!!!!

145

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Van mijn kant en als Eline én Potter-fan weer een grote WOW.....
Ook mijn kids vinden 'm geweldig! (kun je die ook voor mij maken mam...euhm, nee kind, laat mamma dáár nog maar even niet aan beginnen (over te hoog gegrepen gesproken :lol: ))
Enne die late reactie??? Geen taarten plaatsen in mijn vakantie hè?? :D

Er is nooit iets groots bereikt zonder enthousiasme (Emerson)

146

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Ik vind je taart overweldigend goed! Als je ooit een workshop geeft, laat het me alsjeblieft weten. Ik wil erbij zijn. Woon zelf in Meppel, dus afstand is geen probleem!

Als je het niet zeggen kan, bak het dan!

147

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wow! Hoe krijg je het voorelkaar?! echt heel erg mooi..!

148

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Idd vééééééééééééél leuker en origineler dan een sporttaart.

En nu even nieuwsgierig: hoeveel werkuren zitten erin ?  ;)

Men zegt wel: "Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?".

149

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Ik heb al eerder wat geschreven, maar ik blijf maar terugkomen om je taart te bekijken, ik vind hem echt zo waanzinnig mooi!!


(Dat wilde ik je even laten weten  :D )

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

150

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

super mooi uitgevoerd, geweldig  :thumb: