76

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

wauw wauw wauw, vind 'm helemaal te gek

77

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

:think:  :think: absoluut belachelijk dat je dit kunt maken :rolleyes:

niets is onmogelijk blijkbaar en dan ook nog zo.......



:thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

78

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig!!!!!  :D
Volgende keer kom ik een workshop volgen bij jou!  ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

79

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Pfffff amazing

Cupcakes and Cakes you just have to love it!!

80 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (21-07-2011 21:45)

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

OOOH WAT GAAAAF :thumb:  :thumb:  echt super gemaakt zeg! en die foto's zijn ook altijd zo geweldig!!!!!

:o Ennuh.... in mijn keuken is het altijd gezellig en mijn keukentafel is behoorlijk groot hoor! kom maar langs met je proefworkshop!!

I never met a calorie I didn't like....

81

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Boink... Oh even m'n kin weer van tafel rapen. Dit is werkelijk fantastisch!!! :Y  :Y  :Y

Groetjes, Anouk

82

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wow!!! mijn mond valt er van open. Wat een super gave taart

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

83

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wauw wat een mooie taart, als ik maar de helft van zulke mooie taarten kan maken als jou ben ik al heel blij!!!!

84

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Oh, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. Ik kijk te weinig in deze rubriek, ik mis zoveel moois! Heel goed gemaakt en weer een prachtige foto! :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

85

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wat een geweldige taart!
Ik ben HP fan, afgelopen dinsdag de laatste film gezien snik, snik en ik vind Hedwig erg mooi gelukt en de snitch helemaal goed!

Groetjes Louise

86

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Geweldig. Wat super zeg. Mijn mond valt open.

Groetjes Gülendem

87

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

helemaal geweldig!!!

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Hoe kan ik deze nou gemist hebben??? Echt belachelijk, ik schaam me diep....
Maar wat is dit waanzinnig gaaf zeg! Ik ga je gelijk even nomineren voor de sunday sweets :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

89

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Ben toevallig net aan een harry potter marathon bezig. Maar hoe gaaf is die taart. Beetje jaloers ben ik wel.

Echt heel mooi!! De complimenten van deze kant van het land!!

90

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Supermooi!

Groetjes van Natascha!

91

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

nou Eline,

a piece of art.................

GEWELDIG   :Y  :Y  :Y

mpbart.

92

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Fantastisch, onwijs gaaf  :Y

93

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

gaaf

94

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wat een super gave taart! Echt veeeeeel leuker dan een sporttaart.
Ik snap dat je neefje hem vet cool vond want dat is die zeker! Echt top!

95

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Ooo mijn hemel wat een pracht taart.... en bedankt voor je uitleg. :thumb:  :thumb:

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

96

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Mijn mond valt open!!!!!!!!! Wat mooi!!!!
Grtl irene

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

97

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Eline, wat heerlijk dat jij forumlid bent en ons laat meegenieten van een kunstwerk als deze toptaart. :thumb:  :thumb:  :thumb:
Grandioos goed en heel origineel gedaan! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

98

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Allemaal heeeeeel erg bedankt voor de leuke, lieve en grappige reacties!! Ik zit te glunderen achter mijn computertje!!  :Y

En wat leuk (en spannend) dat er animo is voor een workshoppie zeg! Hihi! Lijkt me gezellig! Oh nee, ik moet dan natuurlijk hard werken, das dus helemaal niet gezellig...  ;) Enneh Thea, das niet eng voor jou, das eng voor mij, gekkie!! En Ruinerwold is heeeeeel dichtbij de bewoonde wereld hoor! :+ (half uurtje boven Zwolle) Maar ik vond het idee van Taartenprinsesje errug leuk ( :thumb:), dus wie weet kom ik nog weleens in Den Haag? En ach, ik ben zelf voor mijn eerste workshop helemaal naar Maastricht gereden..... Uiteindelijk is Nederland toch best wel klein...  :lol:  :lol:

@ Staaltje: jeetje hoelang ben ik er mee bezig geweest....  :think: Een avondje medaillon en golden snitch, vleugels en toverstaf boetseren, de dag ervoor het board gemaakt (beetje lang mee bezig geweest, want hij was al donkerblauw en helemaal af, en toen ik begon met het eerste boek, dacht ik ineens: neeeeeeeee!! Hij moet van hout! Hup alles er weer af.... Hahahaha!) en de boeken, daar gingen wel wat uurtjes inzitten, en toen de dag zelf de uil en alles in elkaar zetten. Best wel lang dus!  :lol:  :lol:

@ Kim: de vleugels zijn massief fondant! Zonder tylose dus, dat was een beetje dom.... ;) Voor de rest is alles van marsepein! Maar met fondant kan het ook vast prima hoor.... Vind marsepein gewoon lekkerder en ook fijn werken...

leonietje schreef:

Zit ik toch te zoeken naar een taart met ballen..... O-) zie ik deze gave taart voorbij komen :lol: Wat heb je er weer iets geweldigs van gemaakt. Ben onder de indruk ook van je houtwerk. Gaaf hoor. :Y Leuk om de boeken te maken he?..ziet er super uit (en ik weet dat je het onwijs druk hebt met het hele spul...dus petje af hoor)

Hahaha, ja verrassing he? Maar toch nog 1 bal erop!! :lol: Tenx voor je lieve berichtje!  :Y

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Hoe kan ik deze nou gemist hebben??? Echt belachelijk, ik schaam me diep....
Maar wat is dit waanzinnig gaaf zeg! Ik ga je gelijk even nomineren voor de sunday sweets :)

Hihihi, gekkie, daar moet je je toch niet voor schamen!! Das veel te veel eer hoor!! :Y Maareh.... Sunday sweets? Wat is dat?  :think: Nee, ik heb echt geen idee! Ga er maar eens op googlen! Wat het ook is: liehief van je!  :lol:

99

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Diepe buiging! Echt super!!!!!!!!!!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

100

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

O wauw deze is gaaaf ( of VET COOL om in de termen van je neefje te blijven  ;) ).
Ik vind het echt een hele mooie en orginele taart.
Mag ik hem misschien opslaan ter inspiratie?

:thumb: