Re: Rococo Ice blue & Pink
Prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rococo Ice blue & Pink
Chantal hij is weer prachtig !!!!
Prachtig!!!!!!! 
Hij is super mooi en vindt de kleuren ook zo mooi!
Hai Chantal, ik heb het taartplateau gekocht hoor vandaag! Het past perfect bij m'n andere servies, wat niet van deze xenos komt;) Heel erg bedankt!
Groetjes vivian
WAUW Chantal,wat een plaatje van een taart en je bloemen SUPER mooi gemaakt,bewondering hoor
.
taartgroetjes Carla
Hai Chantal, ik heb het taartplateau gekocht hoor vandaag! Het past perfect bij m'n andere servies, wat niet van deze xenos komt;) Heel erg bedankt!
Groetjes vivian
Hiiiii,
Ok super! Dus ze waren er nog..
Ik heb deze al een tijdje, was benieuwd of ze hem nog wel hadden.. 
Bedankt allemaal 
heel erg mooi gemaakt !!
FiFi78 schreef:Hai Chantal, ik heb het taartplateau gekocht hoor vandaag! Het past perfect bij m'n andere servies, wat niet van deze xenos komt;) Heel erg bedankt!
Groetjes vivian
Hiiiii,
Ok super! Dus ze waren er nog..
Ik heb deze al een tijdje, was benieuwd of ze hem nog wel hadden..
Hoe blij kun je zijn met een taartplateau, hahahaha 
oooooow, het eerste wat er uit mijn mond kwam was WAAAAUUUUWWWW. wat een prachtige taart.
Wat een prachtige taart!! Ik neem aan dat jij je parels verft met edAble Art? Doe je dat voor ze de taart opgaan of als ze al op de taart zitten? Ik heb het vorige keer voordat ze op de taart gingen gedaan, maar dat werd een een bende 
Hele mooie taart!
Helemaal geweldig en je bloemen zijn gewoonweg fabuleus,top! 
Wow, super gaaf!
TaartJE zegt ze dan!
Prachtig!!!
Wat is het weer een beauty!!
Dat edible art, is dat kant en klare verf, of dust je het? Of maak je er zelf verf van met alcohol?
Ik kan er geen wijs uit worden wat het nou precies is op de site van suikerkunst.
En is het echt zo'n groot verschil met andere poeders/verf? En in welk opzicht is het zo'n groot verschil?
hele mooie taart!!!!
FiFi78 schreef:Heel gaaf! Ben ook erg benieuwd hoe je dat goud maakt, of is het brons?
Maar waar ik nog meer benieuwd naar ben is waar je dat taartplateay vandaan hebt, ik heb daar volgens mij een paar kop en schoteltjes van......
Groetjes fifiDankje!!
De taartplateau komt van de Xenos..Voor ieder die naar de goudkleur vraagt, het is van `EdAble Art` Gold Experience . Te koop bij suikerkunst..
HEEL ERG GAAF!! Vraagje welke kleur heb je dan gebruikt? Old gold of Bright gold?
Werkt super!!
Wat een prachtige taart!! Ik neem aan dat jij je parels verft met edAble Art? Doe je dat voor ze de taart opgaan of als ze al op de taart zitten? Ik heb het vorige keer voordat ze op de taart gingen gedaan, maar dat werd een een bende
Hoihoi,
Bedankt voor je berichtje..
Ik verf altijd als alles erop zit omdat het anders overal gaat zitten.
Met een heel fijn penseeltje erbij langs..
Kleine dosis geduld en een vast hand
Groetjes Chantal
Chantalesmee schreef:FiFi78 schreef:Heel gaaf! Ben ook erg benieuwd hoe je dat goud maakt, of is het brons?
Maar waar ik nog meer benieuwd naar ben is waar je dat taartplateay vandaan hebt, ik heb daar volgens mij een paar kop en schoteltjes van......
Groetjes fifiDankje!!
De taartplateau komt van de Xenos..Voor ieder die naar de goudkleur vraagt, het is van `EdAble Art` Gold Experience . Te koop bij suikerkunst..
HEEL ERG GAAF!! Vraagje welke kleur heb je dan gebruikt? Old gold of Bright gold?
Werkt super!!
Ik heb hier de Bright gold gebruikt..
Wat is het weer een beauty!!
Dat edible art, is dat kant en klare verf, of dust je het? Of maak je er zelf verf van met alcohol?
Ik kan er geen wijs uit worden wat het nou precies is op de site van suikerkunst.
En is het echt zo'n groot verschil met andere poeders/verf? En in welk opzicht is het zo'n groot verschil?
Hoihoi,
Dankjewel!!!
Het is een dust en daar maak je zelf de verf van met alcohol.
Zou ook zonder kunnen maar met alcohol vind ik netter werken..
Het verschil vind ik hem in de diepere kleur zitten en eigenlijk is 1x verf opbrengen voldoende..
Hoop dat je voldoende uitleg hebt en anders hoor ik het wel.
Groetjes Chantal
Wat een supermooie taart!
Misschien een domme (beginners-)vraag, maar de schattige roezelrand op je onderste taart heeft dat een speciale naam? Zou graag zoiets een keer proberen maar kan zonder naam geen how to vinden. (of ik zoek niet goed
)
Chantal, top hoe je al de vragen hier beantwoord
!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rococo Ice blue & Pink