Re: Joy!
Schitterend! Wat een werk!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
WAUW!!! Prachtig!! Ben erg benieuwd naar de kleuren en hoe je het verven precies aanpakt, lijkt me ontzettend leuk om te doen namelijk
.
WAUW!!! Prachtig!! Ben erg benieuwd naar de kleuren en hoe je het verven precies aanpakt, lijkt me ontzettend leuk om te doen namelijk
.
Mamakaat geeft ook geweldige workshops..... 
Wauwwauwwauw!! Echt helemaal geweldig!
Enne... hoe leuk die boom ook is... Dit soort taarten zie ik tien keer liever van jou 
Hij is echt weer schitterend Karen, alles is even mooi, maar vooral de strik trok mijn aandacht, de structuur, de kleuren, echt net echt !
FANTASTISCH!!! Al op je hyves gezegd, maar hier nog een keer hoor! Hij is echt super-de-puper!!! Het hondje is geweldig, de vormen van de taart, de kleuren, alle details, alles eigenlijk!! Helemaal te gek!

Ah lieve dames dankjewel voor de reacties! En Annelies jij ook bedankt, fijn om te zien dat je weer lekker aan het forummen bent!!
super, super, mooi
Ik weet gewoon niet wat ik hier op moet zeggen.
*Sprakeloos*
WOW WOW WOW
wauw geweldig gedaan!!! Kan alleen maar dromen om ooit zo'n kunstwerk te kunnen maken!
Hahaha.......leuk om je verhaal te lezen!
Prachtige taart hoor! Heel mooi. Als ik er naar kijk denk ik ook laag voor laag: : " hoe doe je dat toch" 
Een geweldige mamakaattaart alweer! Supermooi!
jeetje ,door dat ik zo druk bezig was,had ik deze bijna gemist,wat gaaf die kleuren enz,alles gewoon een kunstwerk ,GEWELDIG.
kom woorden te kort zo mooi vind ik um
.
groetjes Carla
Super super mooi! Echt een kunstwerk, en die strik
Helemaal mijn smaak 
Zooooooo dan......wat een pracht
En wat een erge leuke reactie van de klant
, dat is de kroon op je werk 
Sjonge, ik word verwend met al die lieve berichtjes! Dankjewel dames!
Dit is echt zo mooi
echt pettje af!
Super! 
Wat een fantastische taart zeg
ik zou er ook helemaal van gaan staren...
Wauw .. de kleuren zijn echt geweldig!! De volgende taart wil ik ook eens wat glans/glitter proberen.
super, en geweldige kleurtjes ook!
Wauwie!!! Super gaaf!
En wat een mooie kleuren!