Re: Mijn Bruidstaart.... Mijn Trots!!!
Nee Mijke ik wist dat hij een man was, maar dacht een taart bakkende man dat is vast een homo, erg he (en dan bedoel ik dat ik zo dacht, homo zijn is natuurlijk niet erg).
Groetjes Annemarie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn Bruidstaart.... Mijn Trots!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nee Mijke ik wist dat hij een man was, maar dacht een taart bakkende man dat is vast een homo, erg he (en dan bedoel ik dat ik zo dacht, homo zijn is natuurlijk niet erg).
*proest*
Hihi, zo had ik het nog niet bekeken... Zal wel komen omdat mijn buufdinnetje getrouwd is met een man die toch echt ooit banketbakker is geweest 
Ik vind het een prachtige taart hoor, maar je hebt deze toch al een keer laten zien hier?
prachtige taart!! en nog gefeliciteerd met jullie mooie dag!! waar heb je dat hart vandaan??? mijn ouders zijn volgende zomer 40 jr getrouwd... dus ben al druk aan het brainstormen
![]()
Dank je wel, Hebben het hart besteld bij Dantas import...
Prachtige taart ook Fedor, en de roosjes gewoon bestellen, wat een goed idee. En bijvooroordeeld als ik schijnbaar was
had ik niet gedacht dat je met een vrouw zou zijn getrouwd, wel dus.
Waarom niet?
Hij blijft mooi, ik heb hem al eens eerder gezien in een topic
Klopt... In Januari heb ik hem er ook op gezet alleen andere foto's 
@Annemarie: waarschijnlijk ook niet dat hij zelf een man is... Wat getrouwd zijn met een vrouw ineens weer heel saai en logisch maakt
Mooie bruidstaart! Mooi strak, en een mooie sjieke kleur. Ben nu natuurlijk wel benieuwd naar de jurk van je vrouw ernaast...
Slim gedaan, de roosjes gewoon kopen. Zo vlak voor je eigen bruiloft heb je waarschijnlijk genoeg te doen gehad. Je topper is trouwens ook helemaal geweldig! Is hij van (plexi)glas? Of is suikerwerk ook te graveren? Zo ja: hoe heb je het gedaan? Dat hart gemaakt, bedoel ik?
Het hart is van Plexi-glas en die heb ik besteld bij Dantes Import... Wij zijn twee jaar aan het plannen geweest.. Rustig op ons dooie gemakkie... 2 dagen van te voren hadden wij geen stress en alles was al klaar en geregeld op de taart na...
Whahahaha we liggen hier helemaal in een deuk om de dicussie of ik een man ben en wat voor een man ik ben.... Whahaahah Geweldig!!
Blijkbaar moet ik me nogmaals gaan voorstellen...
Ik ben Fedor, ben 40 jaar... Ben zo straight als het maar zijn kan...
Heb twee prachtige dochters en ben getrouwd met een wereld vrouw Karin... Heb een opleiding gehad tot Grafisch Ontwerper... Ben dus bekend met Airbrush technieken etc. Sinds 2008 ben ik gegrepen door het bakvirus en heb sinds April mijn eigen website www.fedors.nl.... En vanaf 2008 ben ik mij alleen maar ontwikkelen en ontwikkelen en ontwikkelen... Zien is maken!!
Wil je nog meer weten vraag het gerust

prachtig
@Annemarie: waarschijnlijk ook niet dat hij zelf een man is... Wat getrouwd zijn met een vrouw ineens weer heel saai en logisch maakt
Mooie bruidstaart! Mooi strak, en een mooie sjieke kleur. Ben nu natuurlijk wel benieuwd naar de jurk van je vrouw ernaast...
Slim gedaan, de roosjes gewoon kopen. Zo vlak voor je eigen bruiloft heb je waarschijnlijk genoeg te doen gehad. Je topper is trouwens ook helemaal geweldig! Is hij van (plexi)glas? Of is suikerwerk ook te graveren? Zo ja: hoe heb je het gedaan? Dat hart gemaakt, bedoel ik?
Ik ben even aan het zoeken geweest naar een foto van de jurk...

Hij is geweldig! Ik had hem gisteren al gezien op je website. Ook mooi trouwens
. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk!
Wel heel jammer ik kan niets zien en de website kan ik ook niet bekijken 
ik ook niet 
Ik zie ook niets 
Hier ook niets, gisteren avond al niet.. 
ik zie ook niets... en de website geeft een 403 forbidden error. jammer 
Website kom ik ook niet op, maar de foto's zijn wel zichtbaar!
Gefeliciteerd nog en wat een prachtige jurk...!
UPDATE...
Gisteren is mijn website zoveel bezocht dat ik een te hoog data verkeer had... Nu hebben ze de stekker er uit getrokken 
Ben nu druk met hun aan het mailen om de site zosnel als mogelijk weer online te krijgen...
Excuses voor het ongemak
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn Bruidstaart.... Mijn Trots!!!