26

Re: Waarom bij een chique- of bruidstaart een goedkoop ogend onderbord?

Marsepein hard ook wel uit, dan moet je het onderbord nog langer vantevoren bekleden (laat maar eens een stuk marsepein op de aanrecht liggen, na een paar dagen is het echt wel hard :lol: )
En anders moet je heel voorzichtig doen dat je geen vingerafdrukken in het beklede onderbord zet  O-)  O-)

Alles goed???? nee 3 fout

27

A, bedankt voor je antwoord. Misschien toch eens proberen!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

28

Ik maakte vrijdag mijn 1ste bruidstaart van 4 hoog heb mijn drum bekleed met een lintje erom maar vertrouwde het niet echt.  Daarom heb ik er toch nog een grotere plank met een bijpassend papiertje er onder gezet.  Het is misschien niet zo mooi maar ik durfde het risico niet nemen dat mijn drum het zou begeven  :o

29

10 mm drums kunnen een 4 laags stapeltaart wel houden

30

Chris1970 schreef:

Ik maakte vrijdag mijn 1ste bruidstaart van 4 hoog heb mijn drum bekleed met een lintje erom maar vertrouwde het niet echt.  Daarom heb ik er toch nog een grotere plank met een bijpassend papiertje er onder gezet.  Het is misschien niet zo mooi maar ik durfde het risico niet nemen dat mijn drum het zou begeven  :o

daarom laat ik dus houten platen zagen bij de bouwmarkt. Wel goed de randjes wegschuren natuurlijk. Die kun je ook gewoon bekleden en zijn echt wel sterk genoeg.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

31

lune schreef:

10 mm drums kunnen een 4 laags stapeltaart wel houden

Bedankt voor de tip wist ik dus niet, ik gebruik altijd de 10 mm drums omdat ik die mooier vind

32

:s * begint ineens heel hard te twijfelen of de onderplaat van mijn eerste bruidstaart wel mooi was*  :s

Maar het bruidspaar wilde graag zo'n plaat en geen dure drum  :s

Liefs, Zanoni

33

Zanoni schreef:

:s * begint ineens heel hard te twijfelen of de onderplaat van mijn eerste bruidstaart wel mooi was*  :s

Daar moet je nu niet meer over twijfelen :D gedane zaken nemen geen keer :lol:

34

lune schreef:
Zanoni schreef:

Daar moet je nu niet meer over twijfelen :D gedane zaken nemen geen keer :lol:

En klant is koning!

Groetjes, Myriam

35

Annelies ik ben blij dat je je dit afvroeg,ik had er eigenlijk nooit bij nagedacht,deed een mooi papiertje om een plankje wat bij de taart past.
Ik heb na dit bericht drums gehaald en de bruidstaarten daar op gemaakt en ik moet zeggen,10 x beter!!,ik doe ze alleen onder de bruidstaarten
Dus bedankt!!!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal