Ik ken de celshapes mallen wel, maar niet deze. En tja tijd....
. Ik vind, dat iedereen te makkelijk zegt, dat het druk is, maar ben nu bezig aan bruidstaart voor morgen. Later op de avond beginnen aan die van zterdag, want vrijdag moet ik tot 11 op school helpen bij de voorbereidingen voor de eindreceptie van groep 8, dan bruidstaart bezorgen in Pijnacker ( ben dus wel in de buurt dan
), om vervolgens vanaf 14 uur te bedienen bij de receptie. Na het opruimen rond 1730 uur thuis, koken/ eten en door met de taart voor zaterdag. Ondertussen de 4 lagen voor de taart van zondag bakken. Daar mag ik de hele zaterdag aan werken. Zondag ochtend naar verjaardag 1 en om 1330 uur met de taart naar 's gravenzande voor verjaardag 2 (familiefeest). Om 2 uur 's nachts mogen wij dan onze oudste naar school brengen voor schoolreis. Helaas niet uitslapen, want om 7 uur verblijden de schilders ons. Dit ritueel herhalen we de nacht erna......en ondertussen bakken voor het afscheid van de klassen en de juffen......Ergens zal er best wel een gaatje zijn, misschien wel maandag of dinsdag, maar of de taart dan nog zo lekker is?!
Ik wil echt wel hoor 
Groet, Jolanda