26

Re: ik had zo'n vreselijke trek in cake!!!!

Jol321 schreef:

En nu wil ik proeven  :9
Het. Ziet er weer super uit! Leuk, die lussen en wat een mooie decoratie ( welke is dat  :D )

ja Jol, je mag wel komen proeven, neem gelijk een stuk mee voor thuis, maar je zal toch wel weer geen tijd hebben.... of wel soms :P die decoratie is gemaakt met celshapes, van die witte plastic rare molds zeg maar, die platte vellen... tja als je nu langs komt om te proeven, kun je ze gelijk zien :lol: maar je kunt ook googlen, Ellen's creative cakes verkoopt ze o.a. ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

27

Wat een beauty weer! Zat net te lachen achter mijn laptop om je verhaal. Zie het al helemaal voor me: al vloekend in die rolstoel...
Maar het resultaat mag er weer dubbel en dwars wezen! :thumb:

ik vind het wel weer een heeeele mooie voorkant :thumb:  ook leuk dat het eens een ander kleurtje heeft, mooie combinatie!

I never met a calorie I didn't like....

29

Schitterend en ziet er ook heerlijk uit!!!!

30

Kei geweldig ( brabander hier haha). ik zit ook vaak in een rolstoel maar als ik aan het taarten ben dan zit in gewoon op een bureaustoel (wel met wieltjes natuurlijk  :D )
De bakmix klinkt heerlijk! Uhm hij is wel een beetje zuinig gevuld hoor, maar meer zal vast niet nodig zijn als je bakmix ook al vol zit met smaak. Ben heel benieuwd hoe je zelf de smaak vond.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

31

Wauw! Wat weer een mooie taart  :thumb:
En hij ziet er echt heerlijk uit!

32

En....was je cake lekker ???
Ik vind hem prachtig, zo mooi strak en mooi van kleur
Hij lijkt een beetje  op een kroon  :thumb:

De voorkant is prachtig, dus de drie achterkanten zullen op z'n minst mooi zijn :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

34

Ik ken de celshapes mallen wel, maar niet deze. En tja tijd.... O-) . Ik vind, dat iedereen te makkelijk zegt, dat het druk is, maar ben nu bezig aan bruidstaart voor morgen. Later op de avond beginnen aan die van zterdag, want vrijdag moet ik tot 11 op school helpen bij de voorbereidingen voor de eindreceptie van groep 8, dan bruidstaart bezorgen in Pijnacker ( ben dus wel in de buurt dan  ;) ), om vervolgens vanaf 14 uur te bedienen bij de receptie. Na het opruimen rond 1730 uur thuis, koken/ eten en door met de taart voor zaterdag. Ondertussen de 4 lagen voor de taart van zondag bakken. Daar mag ik de hele zaterdag aan werken. Zondag ochtend naar verjaardag 1 en om 1330 uur met de taart naar 's gravenzande voor verjaardag 2 (familiefeest). Om 2 uur 's nachts mogen wij dan onze oudste naar school brengen voor schoolreis. Helaas niet uitslapen, want om 7 uur verblijden de schilders ons. Dit ritueel herhalen we de nacht erna......en ondertussen bakken voor het afscheid van de klassen en de juffen......Ergens zal er best wel een gaatje zijn, misschien wel maandag of dinsdag, maar of de taart dan nog zo lekker is?!
Ik wil echt wel hoor  :Y

Groet, Jolanda

35

Wauw wat een supertaart is dit weer! En dan te bedenken dat je dat in een rolstoel hebt gemaakt! Ik krijg het nog niet zo voor elkaar.
Wat is hij strak.

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

36 Laatst bewerkt door kwebbeltje (23-06-2011 16:10)

Nee jolan, denk niet dat ie maandag nog leeft :o  :lol: maar ehm... Leef je ook nog wel ergens tussendoor?

enne ij is idd heel weinig maar gevuld met lemoncurd. dit heb ik bewust gedaan zodat de smaak van de cake zelf optimaal blijft. ;) met taart vul ik natuurlijk wel veel dikker  :Y  :9

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

37

ontzettend mooi, en vast ook heel erg lekker. Hoe vond jij die celshapes werken, was het lastig? En welk merk brons heb je gebruikt?

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

38

Kinke schreef:

ontzettend mooi, en vast ook heel erg lekker. Hoe vond jij die celshapes werken, was het lastig? En welk merk brons heb je gebruikt?

de kleur was golden ginger van edible art. en celshapes werkt redelijk  makkelijk. het is belangrijk dat je met gumpaste of flowerpaste werkt en dan je goede druk zet terwijl je de restjes wegsnijdt...

Keurig en erg mooi. En die achterkanten zijn toch niet voor niets achterkanten... :shh:

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

40

Wat een prachtige taart!
En vast niet alleen de voorkant hoor ;)

41

Wow, die (voorkant ;) ) is moooooi! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Prachtig!

43

Oooooh mooooooi!!!!

Brons staat je ook goed hoor  :D

Je staat trouwens bij 'most saved' bij cakecentral! Ik sta er ook, voor de allereerste keer  *D  en ben zeeeeeer vereerd naast je te mogen staan  *D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

44

Gaaaaaaaaaaaf !!  :thumb:

45

Het is ondanks het innieminie foutje een schitterende taart, prachtige kleur ook!

46

Sjiek zeg!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

47

Schitterend  :Y  :Y

48

Wauw!!! Wat een prachtig exemplaar zeg!

Volg je hart...want dat klopt!

49

Hij is prachtig!!

Liefs, Zanoni

50 Laatst bewerkt door incense (28-06-2011 10:20)

sjeeetje wat een plaatje zeg. ik ga ook snel eens googlen op cel
shapes...ziet er super uit