Re: Rood duiveltje uit Milaan!
Wat een verduiveld mooie taart! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rood duiveltje uit Milaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een verduiveld mooie taart! 
supermooi gemaakt!!!!
Erg leuk 
Grr wat een boos duiveltje!!! Mijn man er even bij geroepen want die is gek op ACM!! De eerste keer dat ie ohhhh zei
Mag ik vragen hoe je hem zo recht op hebt gekregen?? Zit er een stokje in of zo? Groetjes Thea
Maar nu issie ook wel helemaal super!!
Nou ik ben aangekomen in Nederland hoor! Hihi, en ik heb mijn tweelingzus vandaag alweer geholpen met het maken van een taart!
Die is net opgehaald en nu zie ik dat ik hartstikke veel leuke reacties heb op mijn taart, bedankt! Erg leuk om te lezen.
Ik zal vanmiddag of vanavond even antwoord geven op sommige vragen, ik moet nu weg!
Oeps, mijn zus stond nog ingelogd... bovenstaande berichtje was van mij dus!
Nou ik ben aangekomen in Nederland hoor! Hihi, en ik heb mijn tweelingzus vandaag alweer geholpen met het maken van een taart!
Die is net opgehaald en nu zie ik dat ik hartstikke veel leuke reacties heb op mijn taart, bedankt! Erg leuk om te lezen.Ik zal vanmiddag of vanavond even antwoord geven op sommige vragen, ik moet nu weg!
Verhip, jullie zijn zusjes!!!!?
Dat wist ik niet, maar verklaart weer een heleboel. Ik vind nl. jullie taarten altijd zoooo leuk!
Zit dus in de genen!! 
Wat een prachtige taart weer!
Heb je toevallig een website met al je creaties erop? Ben wel benieuw naar al het andere wat er uit jouw handen is gekomen!
Dankjewel!
Ik heb nog geen website, maar ben er wel mee bezig.
Ik zet wel al mijn taarten op hyves (chindra kam) en facebook (senzanomebar eurocamping).
Dus als je hyves of fb hebt, zoek me maar op!
Grr wat een boos duiveltje!!! Mijn man er even bij geroepen want die is gek op ACM!! De eerste keer dat ie ohhhh zei
Mag ik vragen hoe je hem zo recht op hebt gekregen?? Zit er een stokje in of zo? Groetjes Thea
Ja, er zit een prikker in zijn been en ook eentje dwars door de voetbal naar zijn enkel!
Die is leuk! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rood duiveltje uit Milaan!