26 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (13-06-2011 15:43)

Re: De schaapjes van Wendy en van Eline

maatje taartje schreef:

hij is leuk, kan het kloppen dat ik zoiets ook een in een boek heb gezien  :think:  :think:  :think:  :think:  :think:

:Y  Hij staat in de mjam 2de jaargang Lente 2010

27

Hè Femke! Wat een toeval zeg! Ik heb deze vorige week ook gemaakt! Ik vond hem ook zo super lief! Vond het jammer dat ze weg moesten, die schaapjes!

Ik vind die van jou ook super gelukt erg mooi! En weer erg netjes natuurlijk....

28

Madame Gâteau schreef:
taartdoos schreef:

Mooi hoor, niet van echt te onderscheiden. Ik zoek ook nog altijd een gelegenheid om deze te maken, hij is zo lief!
Ik doe wat jij beschrijft bij de knoflook pers ook altijd met de sugargun. Dus knijpen, knife tool, afsnijden en dan zitten ze aan een kant aan elkaar. Maar dat inhammetje herken ik niet, of jij moet het schijfje andersom in het zwarte dopje doen.... :think:

Dat schijfje is toch zeg maar een mandje, het ligt iets dieper en een ieniminie opstaand randje aan de zijkant, maar ik geloof dat je gelijk hebt, ik heb ze al die tijd andersom erin gedaan :+  :lol:  :s  :s  :o  :o  :shh:   O-)

Hahaha! raadsel opgelost! Nog ff tipje, in plaats van knijpen, smijden, plakken, kun je ook knijpen, snijden, parkeren op je antislipmat met de afgesneden kant naar onderen, knijpen, snijden, etc... En dan op het laatst plakken, dat gaat veeeeel sneller!

29

Hij is erg gaaf zeg!!
Hebben ze in La Francre al vakantie????

.. Want taart kan altijd!!

Lejow schreef:

Hij is erg gaaf zeg!!
Hebben ze in La Francre al vakantie????

Dank je wel!!

Nee over twee weken, vanaf 1 juli tot 5 september, hebben ze hier vakantie, maar omdat het anders erg druk werd  wat taarten betreft de laatste week heb ik deze all vast gemaakt :Y