Re: Heftige week
Jeetje, wat knap van je dat je onder deze omstandigheden toch taarten hebt willen maken. Je klanten mogen je echt dankbaar zijn.
Heel veel sterkte!
www.taartjesvanbuuf.hyves.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heftige week
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jeetje, wat knap van je dat je onder deze omstandigheden toch taarten hebt willen maken. Je klanten mogen je echt dankbaar zijn.
Heel veel sterkte!
Ik wil iedereen even bedanken voor alle lieve berichten.
Het doet me erg goed.
Echt
van je
Doe je dan vanaf nu wel voorzichtig? Heel veel sterkte!
Wauh, dat doe ik je niet na. Toen bij mij 5 jaar geleden beide borsten werden geamputeerd en tegelijk gereconstrueerd, kon ik een week lang niet eens mezelf douchen (ik had gelukkig ook een hele lieve man)
ik maak een diepe buiging voor je, respect.
Sow das heftig. Maar petje af dat je toch deze mooie taarten hebt gemaakt.
Sterkte en beterschap
Heel veel sterkte de komende tijd!
Super van jou en je man, dat jullie samen deze mooie taarten toch nog hebben gemaakt. Terwijl je volgens mij gevoelsmatig in een achtbaan zit
En zo als er al meer hebben geschreven: Neem nu wel de tijd om te herstellen, zowel lichamelijk als emotioneel. Dikke knuffel vanaf mijn kant
Heel veel sterkte deze tijd toegewenst.
Ik vind het knap dat je in deze situatie toch een stel prachtige taarten heb gemaakt.
Alle respect voor je aanpak!! Knap dat je zo'n geweldige taarten hebt afgeleverd in zo'n stressige situatie!! En ontzettend fijn dat je man je daarbij heeft kunnen helpen.
Heel veel sterkte de komende periode, waar en wanneer je dat maar nodig hebt!
Zoete groet,
Mandy
Pfoe, wat een heftig verhaal!
Veel succes met je herstel!
Mooie taarten hoor!
Tjone meid... wat een verhaal.
En wat SUPER dat je deze mooie taarten hebt gemaakt!
Ook aan jezelf proberen te denken.
Je zit op het forum dus er zijn altijd genoeg mensen die je een handje zouden kunnen helpen. Ik was gekomen hoor met zo'n verhaal. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes de komende tijd. Koppie op en zo te lezen ben je enorm sterk.
Heel veel respect voor je,super dat je toch de
taartjes hebt gemaakt.
Veel sterkte de komende tijd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heftige week