Re: Alice in Wondeland topsy, andere bruidstaart en een roze W&P
Wauwie, wat gaaf!!! Vooral de Alice in Wonderland, die topper!
Eigen toppers zijn niet altijd geweldig, maar deze kan er inderdaad wel mee door.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Alice in Wondeland topsy, andere bruidstaart en een roze W&P
Wauwie, wat gaaf!!! Vooral de Alice in Wonderland, die topper!
Eigen toppers zijn niet altijd geweldig, maar deze kan er inderdaad wel mee door.
Wauw!! Wat gaaf! Idd vooral die topsy! Zei je nou dat je de topsy vormen hebt gebruikt? Zit er namelijk aan te denken om ze ook aan te schaffen, maar zijn ze het waard?
Groetjes, vivian
Geweldig taarten , maar de Alice is meer dan fantastisch 
Leuk, leuk, leuk!
Als kattenliefhebster ben ik ook erg fan van de Alice-Kat!
Ik zie dat je al heel veel complimenten hebt gehad, en terecht!!!! Die bruidstaart WAUW!!! Die Alice in Wonderland WAUW WAUW DUBBEL WAUW!!!
Je bruidstaart en W&P zijn leuk, en je Alice-stapel is werkelijk helemaal TOP!

Wauw, mijn petje af hoor! Die Alice-stapel is vind ik helemaal geweldig!
Heel erg mooi!
ik vind ze schitterend! Die eerste bruidstaart is ook echt een plaatje om te zien, die schitterende eenvoud van de roosjes en parels. Heel mooi!
Oooo, wat gaahaaf!!!
Vooral de Alice in wonderland bruidstaart vind ik helemaal TOP!
o wat een leuke taart die laatste geweldig gedaan
dei eerste vind ik mooi klassiek en super strak!!!
Oh je Kolderkat! Geweldig!!! (vergeet er spontaan de andere twee door...) Oh je bruidstaart en W&P zijn ook mooi...maar je Alice
Echt Super gaaf!!
Helemaal super, deze stapels! En die kat...wat zul jij trots zijn geweest op het resultaat! Was vast een hoogtepunt tijdens de bruiloft!
Zoete groet,
Mandy
He he, gevonden.....die 1e dan
Ik vind de topper hierbij inderdaad ook leuk. Past in de eenvoud, geeft een beetje extra, leuk dus. Maar DE topper van deze reeks is natuurlijk Alice ! Wat is die gaaf. Echt mooi gedaan, geweldig leuk paartje, en die kop, super!
Oh wat mooi, de bruidstaart vind ik heel rustig en heel mooi maar de Alice is echt the topper voor mij. waansinnig!
Stuk voor stuk super, maar de topsy is GEWELDIG!!
oh wauw Super!
ik loop erg achter met taarten kijken maar gelukkig zie ik deze prachtige creaties nu alsnog. Bij deze maak ik een diepe buiging voor je...ze zijn geweldig en AiW is echt helemaal super!
Waanzinnige topsy, echt heel erg mooi! 
Wat is die Alice gaaf!!!
Heb je de staart van de kat ook gemaakt van biscuit?
Ooh wat een mooie taarten,de Alice is wel heel erg gaaf met die topper zo!
Wauw prachtig vooral je topsy
is superwauw
Wauw wat een geweldige taart van Alice in wonderland!
Ik vind Alice in Wonderland echt helemaal te gek! Echt schitterend!
groetjes Iris
Schitterende taarten, vooral die van Alice als mijn dochter die zou zien was ze op slag verliefd...... 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Alice in Wondeland topsy, andere bruidstaart en een roze W&P