26

Re: Wit met... wit! Taart verkleed als bruidstaart

@ Carien en XesterX:

Ik geloof dat ik het in mijn verhaaltje niet helemaal duidelijk heb uitgelegd... :D

Een prijsverschil in verjaardagstaart en bruidstaart vind ik heel normaal MAAR in dit geval had ik absoluut niet ineens de tarieven voor bruidstaart willen rekenen om dat hij een ander doel diende dan ik bij de bestelling had begrepen!

Ik vraag echt niet meer geld als ik hoor dat het als een bruidstaart wordt gebruikt :lol:  :lol:

Dat mijn tante deze taart voor de lagere prijs heeft gekregen is geen probleem natuurlijk. Want zoals gezegd: geen proeverij, bezorging, etc.

Het enige wat ik achteraf gezien liever had gedaan: toch op een cakeboard zetten (nogmaals: voor eigen rekening) omdat ik zelf liever wil dat een bruidstaart van mij op een cakeboard staat. Ik vind dat qua uitstraling best een verschil maken namelijk.

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

27

nou ik zou me er niet zo druk om maken, ziet er super uit, en weet zeker dat het bruidspaar geen cakeboard zullen missen hoor.

groetjes José

28

Ik vind 'm prachtig! Leuk dat het bruidspaar nu tenminste toch een echte bruidstaart had natuurlijk!
Een cakeboard is mooier, ja. Maar ach, mensen kijken toch vooral naar de taart en die is toch echt wel bruiloft-waardig.

En tja, een volgende keer zou je het anders doen.... maar hoe vaak komt zo'n geval nou voor?

29

Mirie schreef:

Wat een schitterende taart. Ik heb 'm opgeslagen als inspiratiebron, hoor !
Heb je iets over de taart gespoten?  ´t is zo´n mooie kleur. Of is ´t de kunst van een mooie foto maken? Naambordje is denk ik witte fondant met glansspray, andere onderdelen van de taart ook?

Riekele, ik ben nog wel erg benieuwd of je iets over de taart gespoten hebt.

30

heel erg mooi!

31

Ik vind je taart heel erg mooi. Je hebt een mooi visitekaartje afgegeven  :thumb:

32

Heel erg mooi!

It's just a piece of cake

33

Mirie schreef:
Mirie schreef:

Wat een schitterende taart. Ik heb 'm opgeslagen als inspiratiebron, hoor !
Heb je iets over de taart gespoten?  ´t is zo´n mooie kleur. Of is ´t de kunst van een mooie foto maken? Naambordje is denk ik witte fondant met glansspray, andere onderdelen van de taart ook?

Riekele, ik ben nog wel erg benieuwd of je iets over de taart gespoten hebt.

Oh, sorry!!

Alleen de decoraties zijn bespoten met pearlspray. De taart is bekleed met witte fondant en daar is verder niets aan gedaan. In het echt zag je iets meer verschil tussen de glanzende onderdelen en de matte witte taart.  :)

34

Prachtig.

35

Prachtig!!!!!! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

36

echt heel erg mooi deze. En het was toch voor je tante... dan zou ik me niet zo druk maken om de extra's en niets extra gerekend hebben. Voor mij is elke taart hetzelfde qua behandeling en keuzes die mensen hebben maar ik maak er ook niet zo veel en vind het dan juist leuk om de mensen de keuze te laten en er veel werk in te steken. daarom is het ook mijn hobby  :Y

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

37

Vind het echt een hele mooi, chique taart!!!!

Wow! Ik vind dit de mooiste taart die ik hier ooit gezien heb! Prachtig! :thumb:

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

39

Mirzan schreef:

echt heel erg mooi deze. En het was toch voor je tante... dan zou ik me niet zo druk maken om de extra's en niets extra gerekend hebben. Voor mij is elke taart hetzelfde qua behandeling en keuzes die mensen hebben maar ik maak er ook niet zo veel en vind het dan juist leuk om de mensen de keuze te laten en er veel werk in te steken. daarom is het ook mijn hobby  :Y

Iets extra's rekenen was geen punt van discussie he.

Ook maak ik mij er niet druk om hoor, zoals eerder gezegd: ik had er allen liever een cakeboard onder gezet ipv een plankje. Meer niet, dit ging niet over de prijs van de taart. Ik heb ook niet gezegd dat ik extra geld wilde rekenen voor de taart of voor een onderbord.

En tenslotte, ik heb net als jij veel plezier in het maken van een taart! :D

40

Wit met wit vind ik altijd supermooi! Dus ook deze:  :thumb:  Schitterend!

Groetjes van Natascha!

41

Dit is gewoon een schitterende echte bruidstaart, ik kan er niets anders van zeggen. Ik denk zelfs dat het bruidspaar niet eens weet wat een cakeboard is.  :thumb:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

42

De taart vind ik erg mooi geworden, mag ik vragen welke uitstekers je hebt gebruikt voor de vlinders?

Groetjes Bertie

43

Gijsje schreef:

De taart vind ik erg mooi geworden, mag ik vragen welke uitstekers je hebt gebruikt voor de vlinders?

Natuurlijk, dat zijn deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -4756.html

44

Riekele schreef:
Gijsje schreef:

Natuurlijk, dat zijn deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -4756.html

Bedankt voor je antwoord ze zijn wel prijzig maar ik heb ze op mijn verlanglijstje gezet.

Groetjes Bertie

45

Ik vind hem super!! Altijd mooi, wit op wit, een een leuk design hoor!! Gave bruidstaart!  :thumb:

46

superleuk!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.