Re: Bob de Bouwer in 3D
ja echt heel erg gaaf!
ben ook geen fan meer van bakels. ben nu over op een ander merk in2bake vele verkopen dit onder hun eigen naam. Is was steviger en fijn om mee te werken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bob de Bouwer in 3D
ja echt heel erg gaaf!
ben ook geen fan meer van bakels. ben nu over op een ander merk in2bake vele verkopen dit onder hun eigen naam. Is was steviger en fijn om mee te werken.
wauw, wat een fantastische bob de bouwer, erg gaaf gedaan.
Hooooo jo, wat een prachttaart.
Zo strak, asjemenou
Wow en zo strak! wat zal de jarige blij mee geweest zijn!
Zooooo wat is die onwijs mooi! Heel knap gewerkt en ook zo netjes en strak!
wat een super leuke taart.
Heel leuk ontwerp.
Groetjes!
Ik kan me helemaal voorstellen dat je neefje dit het mooiste van z'n feestje vond! Wat een geweldige taart! Super mooi gemaakt!
Wauw, wat een prachtige taart! En zoooo mooi afgewerkt! Echt top!
Wauw! Wat een ontzettend leuke Bob zeg!
geweldig
Wat een T A A R T!
Wauw wat een mooie BOB! Erg mooie uitvoering
in 1 woord
GEWELDIG!!!
en inderdaad hoe heb je dat zoooooooooooooo strak bekleed????
Wat een geweldige BOB taart
Zo netjes afgewerkt ook! Ik heb niet alle reacties doorgespit, maar dat hoofd is toch geen cake....of toch
Jemig meiden, wat een hoop reacties! Bedankt voor jullie enthousiasme .
Even het raadsel rondom Bobs hoofd ophelderen want nee, dat is niet van cake gemaakt, maar gevuld met piepschuim. Ik heb 2 halve bolletjes gesneden van 1 bol en apart bekleed. De helm met een dikke(re) laag fondant met tylose zodat de klep niet zou inzakken. En het gezicht met een dunnere laag fondant, zodat die iets kleiner zou worden dan de helm. De 2 beklede bolletjes heb ik een paar dagen laten drogen en daarna op elkaar geplakt met royal icing. Daarna kon er een lange sateprikker in en heb ik het gezicht, de oren en het haar gemaakt.
Ik moest trouwens erg lachen om de opmerking van de spijkers, want dat was precies wat ik dacht toen ik de scheuren/scheurtjes in de fondant zag ontstaan. Helaas waren de spijkers niet helemaal toereikend daarvoor, maar zoals altijd viel het later allemaal, toen het geheel in elkaar zat, toch wel mee. Al ga ik wel eens op zoek naar een ander merk fondant, want al die crisco door de Bakels kneden vind ik ook zo'n geteut
Heb ik zo alle vragen beantwoord?
Wat een gave Bob zeg!
Jemig meiden, wat een hoop reacties! Bedankt voor jullie enthousiasme
.
Even het raadsel rondom Bobs hoofd ophelderen want nee, dat is niet van cake gemaakt, maar gevuld met piepschuim. Ik heb 2 halve bolletjes gesneden van 1 bol en apart bekleed. De helm met een dikke(re) laag fondant met tylose zodat de klep niet zou inzakken. En het gezicht met een dunnere laag fondant, zodat die iets kleiner zou worden dan de helm. De 2 beklede bolletjes heb ik een paar dagen laten drogen en daarna op elkaar geplakt met royal icing. Daarna kon er een lange sateprikker in en heb ik het gezicht, de oren en het haar gemaakt.
Heb ik zo alle vragen beantwoord?
Mag ik weten hoe je de armen gemaakt heb?
Supergave taart!! Zo strak zeg..en wat een mooie Bob!
WAUW mega knap gedaan!!! Petje af!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bob de Bouwer in 3D