26

Re: Beach Bruidstaart

Helemaal te gek!

Jacqueline

27

Super zeg, ik ben ook benieuwd hoe je dat zand zo echt hebt gekregen! Ziet er echt fantastisch uit!!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

28

Och jeetje, geweldig zeg!! Dit vind ik echt echt heel mooi gemaakt!!

.. Want taart kan altijd!!

29

Wáánzinnig gewoon!  :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

Echt heel mooi

31

Wauw wauw wauw!!!!!

32

geheel terecht natuurlijk het berichtje van het bruidspaar... geweldige taart weer Jose..en leuk om weer iets van je te zien

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

33

Echt heel leuk!

Groetjes Louise

34

Ik miste je al! Leuk om weer een taart van je te zien. Wat een plaatje weer. Zo knap, om over het gelijk dekkend te krijgen, zeker op de verticale stukken  :think: Dat zal best een klus geweest zijn. Ik vind je paartje+dochtertje prachtig!

Groet, Jolanda

35

:think: Weet even niet wat te zeggen, weer heel erg mooi gedaan, maar dat is zo`n standaard antwoord. Super leuke nette taart.
Leuk bruidspaartje.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

36

Ik had hem al gespot en bewonderd op je site. Super gedaan!!

groeten Annemieke
Cake It

37

Heel erg gaaf gemaakt. Het is inderdaad net echt zand  :thumb:

38

heel erg mooi :thumb:

39

Wat een supertaart Jose, en wat lijkt dat echt op zand! Lijkt me wel ene heel gedoe, met gekruimel en al  :s

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

40

Prachtig gemaakt het lijkt inderdaad net echt  :thumb:

41

Jol321 schreef:

Ik miste je al! Leuk om weer een taart van je te zien. Wat een plaatje weer. Zo knap, om over het gelijk dekkend te krijgen, zeker op de verticale stukken  :think: Dat zal best een klus geweest zijn. Ik vind je paartje+dochtertje prachtig!

Ha, jij snapt 'm! Inderdaad, bij de verticale stukken kun je strooien wel vergeten... Hele klus dus.
Lief dat je me miste! Ik heb het de laatste tijd een beetje rustiger gedaan. Ook onder lichte dwang van Rob zal ik toch zo nog even wat plaatsen ;)

O ja, voor degene die benieuwd waren naar het zand: het zijn gemalen thee biscuitjes met een paar bastognekoeken en wat witte basterdsuiker voor een natuurlijk kleurvariatie. Niet te fijn gemalen, dan werd het een nogal poeder-effect.

Groetjes!
José

42

Ik ben echt sprakeloos, wat een prachtige taart en mooi geboetseerd bruidspaar met kindje!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

43

Super-, supermooie en zomerzonnige taart!! En wat een knus gezinnetje zo bij elkaar!! Terecht een hoogtepunt op de huwelijksdag!!

Zoete groet,
Mandy

44

WAUW, erg mooi....

Wauw wat een mooie taart! En het bruidspaar !!! echt super mooi geboetseerd.

Groetjes van Nicole!!

46

Echt waanzinnig mooi je taart!  :thumb:  :thumb:  Wat een beauty je bruidspaar en de baby. Super geboetseerd  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

47

Allemachtig wat een práchtige taart!! *mist een smiley met een openvallende mond*

Ge-wél-dig! :thumb:

48

Wat een gave taart! Net echt zand! Erg mooi bruidspaar ook! En dan zo'n schetig kindje erbij, erg mooi hoor!

49

prrrrrrachtigggggg :thumb:

50

Heel mooi en origineel! ! Lieve poppetjes ook!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!