101

Re: Pastel en jawel goud.. Test van veschillende dingen..

Fantastisch gedaan!

Jacqueline

102

Chantalesmee schreef:
Noompie schreef:

ben wel benieuwd :)

Gister niet meer aan toe gekomen om nog te antwoorden maar we vonden de dubbele laag toch iets te zoet en teveel.. Je hebt dan toch wel een hele hap aan de taart dus voor mij niet weer.
Misschien 2 dunnere laagjes op elkaar?
Ik ga de volgende keer de Amerikaanse buttercream maar eens proberen want het strak bekleden met een laagje botercreme mix en laagje fondant blijf ik lastig vinden..

daar was ik al bang voor :( was ook over de dubbele lagen aan het twijfelen maar als het ten koste gaat van de smaak..

Hoe was de buttercream?

103

Oe lala, deze kan gewoon in een Franse TOP etalage, heeeel gaaf!

104

Ik blijf er ook maar naar kijken... Wat is 'ie mooi...zucht

Chantalesmee schreef:

Owja en het waaiertje op de taart komt van een mold die ik zelf heb gemaakt. Ik heb op google gezocht naar bedels en werkelijk waar het grootste gedeelte van de Alphabet molds kun je zelf maken. Voor de mallen van "Alphabet" zijn exact dezelfde bedeltjes en knoopjes gebruikt als de bedels die je via nederlandse webshops kunt kopen. Zo kun je zelf een mooie mal maken met de dingen die jij mooi vind, ik heb er 1 gemaakt van Silly creations en daar zón 15 bedeltjes en knoopjes in gedrukt  *D

Welke site heb jij die bedels gekocht? IK heb een aantal molds gemaakt met hangertjes van de kralenstunter.

Life is what you bake it.

105

Taartenmarie schreef:

Ik blijf er ook maar naar kijken... Wat is 'ie mooi...zucht

Chantalesmee schreef:

Owja en het waaiertje op de taart komt van een mold die ik zelf heb gemaakt. Ik heb op google gezocht naar bedels en werkelijk waar het grootste gedeelte van de Alphabet molds kun je zelf maken. Voor de mallen van "Alphabet" zijn exact dezelfde bedeltjes en knoopjes gebruikt als de bedels die je via nederlandse webshops kunt kopen. Zo kun je zelf een mooie mal maken met de dingen die jij mooi vind, ik heb er 1 gemaakt van Silly creations en daar zón 15 bedeltjes en knoopjes in gedrukt  *D

Welke site heb jij die bedels gekocht? IK heb een aantal molds gemaakt met hangertjes van de kralenstunter.

Even zoeken op google naar

Hobbyshop Agnes
Yourzoap
Creadream

Daar vind je ook heel veel bedels oa die voor de "Alphabet" molds zijn gebruikt..

106

Ik vind 't een gewéldige taart en blijf er naar kijken.

Echt supermooi gemaakt en hiervoor dan ook mijn complimenten  :thumb:  :thumb:  :thumb: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

107

WAUW! echt heel erg gaaf!  :thumb:

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

108

Zoals er steeds gezegd wordt bij fortuinlijke vrouwen, deze taart is UBERCOOL!!!

Alles komt goed! Neem eens een kijkje op mijn website www.FamilyCakes.nl

Ik ben sprakeloos.... En dat ben ik zeeeeeer zelden :)
Echt geweldig gemaakt!!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

110

wow, erg mooi!

111

zo super mooi heb al rond een paar taarten zo een frullige boord gezien zoals rond jou middelste ik wou heeel graag weten of hier ergens een how to van is... x

112

Ik ben al getrouwd maar we willen het nog een keer overdoen en dan zoals het hoort dan mag jij  zeker mijn taart maken (mocht je dat dan willen natuurlijk hahaha ;) )!!!!! ik vind hem super super super en heb ik al gezegd super mooi!!!!!!!!!!!

groetjes samantha

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

113

Ik ben er stil van..............prachtig!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

114

Werkelijk waar prachtig!!!!

115

Chantalesmee schreef:

Ik ga de volgende keer de Amerikaanse buttercream maar eens proberen want het strak bekleden met een laagje botercreme mix en laagje fondant blijf ik lastig vinden..

Allereerst, wat een superweldigeWTFOMGBBQ taart! Ben altijd zo jaloers om mensen zoals jij die zo'n superfantasie hebben om zo iets te ontwerpen. Petje af!  :thumb:

Je schreef even tussen neus en lippen door dat je afsmeerde met botercreme mix. Dat is eigenlijk best riskant, aangezien daar water in zit, waardoor je fondant kan smelten. Ik neem liever geen risico en smeer af met zgn 1:1 botercreme, half boter half poedersuiker. Om het goed strak te krijgen smeer ik twee keer af en zet de taart tussendoor een half uur in de koelkast zodat de boter hard wordt. Voor het bekleden nog een keertje met een warm paletmes erlangs. En als je fondant erop zit, lekker stevig smootheren.

Succes ermee, en om even te orakelen: ik zie een grote toekomst voor je!   :Y

I'm not fat, I'm just short for my weight

116

Zóóóóó hey....da's toch niet normaal meer!? Wat een pracht van een taart zeg! Chapeau!

*Maakt een diepe buiging*

117

Waan-zin-nig!!!!!!!!! wauw!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

118

Wow, wat is dat genieten zeg, om zo'n beauty van een taart te zien!
Chic, romantisch, prachtig!
Ik kan me goed voorstellen dat je hier supertrots op bent! Chapeau!

Dank voor al je uitleg. :thumb:
En dat ananasblikje houd ik in gedachten. ;)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

119 Laatst bewerkt door Hertje (12-06-2011 21:55)

:o 2x is overdreven, maar in dit geval een mooie reden om weer even naar je prachtstapel te kijken. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

120

Whow, wat een geweldige taart. Het niveau op DLT stijgt met de taart. Geweldig.
Moet ik zelf toch nog heel wat leren!

121

Prachtig! :thumb:  :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

122

prachtig!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Hee Chantal, ik was al fan, maar nu ik je hier tegen kom mag een reactie van mijn kant uit natuurlijk niet ontbreken ;) dus bij deze de 123e reactie  :Y  :D Bizar!!! Maar hij is ook zo bizar mooi!!!
Helemaal fan, wanneer een keer freubleen samen??? Ben heel benieuwd nl naar de technieken om het kant te maken!

124

Weer een taart met de WOW-factor... Dit is toch wel fantastisch zeg! Helemaal mijn smaak!
Hoe krijg je dat goud zo glanzend?

"Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil"
www.thecakeofdestiny.nl / www.tcod74.hyves.nl

125

OOOO Mooi, mooi, mooi!
Moet er de hele tijd naar kijken, WAANZINNIG!