Ja ik heb zeker fouten gemaakt!
En zeker wel hele erge!
Dit is niet meer goed te maken.
En de taart was niet perfect en ook niet hoe we dit geregeld hadden.
We hadden elkaar maar een klein half uurtje gezien en dat was het, want 2 dagen daarna moest ik het wegbrengen.
Ik had gevraagd om een tafel en dat ik dan de rest ga doen.
Maar nee de catering was heen en weer met mijn taart en ik werd boos omdat ze hele tijd heen en weer gingen met mijn taart.
Het was zooo warm in de zaal, dat mijn taart ging scheuren. Het heeft wel lang in de warmte gestaan.
Het leek net sauna......
Toen hebben ze het in de koeling gedaan.
Was ik blij, daarna hoorde ik dat ze om 10 uur savonds nog niet het voorgerecht,hoofdgerecht en nagerecht niet gegeten hadden en we hadden om 10 uur afgesproken dat de taart gesneden zou worden.
Dus weetje laat ook maar, ik heb mijn hart gelucht en ik let nu echt op alles en regel ook met mijn volgende klanten dat ze de tafel klaar moeten zetten en dat dit erg belangrijk is.
Ik heb alles met spoed gedaan.
6 taarten bakken op 1 dag daarna de vullingen.
Was het savonds en ik moest het vullen.
Volgende dag bekleden, ook nog stomme fondant regalice daar kan ik dus niet mee omgaan.
Ik wa sin TIJDNOOD
Toen opstapelen en decoreren, kwam ik achter OOOHH NEEE dat ik geen kartonnen tussen had gedaan...MAAR het was gewoon te laat.
Ik had niet eens een foto kunnen maken.
Ben nu bezig om via via een foto te regelen m dit aan jullie te laten zien.
Wil dit graag ook laten zien, vind niet erg ik zal ik veel leren van jullie.
Ik was gewoon die dagen erg verdrietig dat het zo was gelopen.
Ik vroeg nog aan haar waarom zezo laat hiermee kwam, dit is toch belangrijk. Zij zei IK VOND DIT NIET ZO BELANGRIJK....
Nu mogen jullie de topic heropenen en zeggen wat jullie willen zeggen.
Ben er erg hard van geworden.
Mijn advies aan de beginners die echt nog niks weten, ga er aub achterna en maak dit stomme fout niet.
Groetjes