26 Laatst bewerkt door BeautyCakes (23-05-2011 11:30)

Re: Scheve taart wat nu..? Tips Graag

Wauw mookje dit had ik dus echt even nodig.

Dit waardeer ik van je.

Superbedankt, na al die erge kritiek hahahhaa.
Komt erg hard over.

Je leert van je fouten. En als het iemand anders was i.p.v mij dan had ik dit zeker ook gezegd en het dus niet erger gemaakt.

Foto komt denk ik niet meer. Dus ik vergeet dit allemaal gewoon en ga opneiuw weer verder.
Als ik vragen heb dan zal ik ze zeker hier op deze website plaatsen.

27 Laatst bewerkt door Karin09 (23-05-2011 11:42)

En dan haal je je 1e berichtje weg  :think:

EDIT: en de rest ook..........helemaal jammer voor iedereen die de moeite heeft genomen te reageren.  :rolleyes:

28

Heel erg jammer dit....  :nooo
Doe alle moeite om zelfs linkjes van de verschillende kartons / drums te plaatsen ga je gewoon alles verwijderen.

Dat is inderdaad niet leuk naar degene die allemaal hebben gereageerd maar ook niet voor iemand die straks gaat zoeken op het woord stapelen oid. Die kan dan ook niet leren van de gemaakte fouten want je hele begin vraag is verdwenen.

En ik denk natuurlijk wel 2x na voordat ik uberhaupt nog tips ga geven aan je....

Liefs, Zanoni

29

Stel je voor dat een (potentiële) klant van je dit leest, dan val je door de mand (tot je wel goed kan stapelen! ;)), daarom heb je zeker alles weggehaald.

Jammer want zoals gezegd hierboven: ánderen zouden ook iets aan de tips kunnen hebben of bij zoektermen komt het topic niet meer naar voren.

Heel veel sterkte voorlopig!!!

30

ik heb me tot nu toe niet bemoeid met deze discussie (al heb ik het wel meegelezen vandaag), maar persoonlijk vraag ik me af of die hele foto er wel was/is...
(want als ik van mijn fout zou willen leren, zou ik hem laten zien en dankbaar zijn voor alle tips en adviezen als ik daar om vroeg...)

maar mss kan ik beter mijn mond houden...
dussuh... ik heb niets gezegt...  :x

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

31

Wat jammer dat je je berichten hebt verwijderd en ook geen foto laat zien, nu kunnen wij niet kijken of er nog meer handige tips zijn voor je. Want er zijn toch wel goede tips voorbij gekomen hier!

Groetjes, Monica

32

chocotoetje schreef:

ik heb me tot nu toe niet bemoeid met deze discussie (al heb ik het wel meegelezen vandaag), maar persoonlijk vraag ik me af of die hele foto er wel was/is...
(want als ik van mijn fout zou willen leren, zou ik hem laten zien en dankbaar zijn voor alle tips en adviezen als ik daar om vroeg...)

maar mss kan ik beter mijn mond houden...
dussuh... ik heb niets gezegt...  :x

Snap niet helemaal wat je met je bericht bedoelt/wil zeggen...

Life is what you bake it.

33

wat ik er mee bedoel is...
dat de TS om tips vraagt in de titel van dit bericht... en zich aangevallen voelt na de reacties, overigens begrijpelijk, zou ik ook hebben, als je voor je gevoel alles gedaan hebt dat in je macht was op dat moment...

maar natuurlijk moet iedereen leren, maar ik snap wel dat mensen denken waar begin je aan als je niet goed weet hoe/wat je doen moet...
maar om te zien waar het mis ging, en waar dus ook de tips voor werden gevraagd, is een foto wel handig...
vind het persoonlijk raar dat die nog steeds niet te zien is na meermaals vragen...
en natuurlijk plaats je die liever niet... dat vergeet je liever, maar ik denk dan... vraag niet om tips...

of zeg ik nu hele rare dingen??

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

34

Oh, had even het idee dat je dacht dat het hele verhaal een fictief verhaal was en dat er daarom nog geen foto te zien was.
Ik zelf kan het bijna niet geloven dat je een stapeltaart maakt van 6 hoog zonder iets tussen de lagen  :rolleyes:

Life is what you bake it.

35

Taartenmarie schreef:

Ik zelf kan het bijna niet geloven dat je een stapeltaart maakt van 6 hoog zonder iets tussen de lagen  :rolleyes:

Laat, wat mij betreft, het woordje 'bijna' maar weg...... ;)

ik heb dit topic aandachtig gelezen
gelukkig zijn er veel nuttige tips gekomen...
jammer ook weer dat de andere berichtjes verwijderd zijn..
ook ik ben wel van mening dat de foto handig is
zodat andere beginnende bakster van jou fouten
kunnen leren, daar is natuurlijk dit forum ook voor.
dat we van elkaar leren..

succes verder :thumb:

Dè Fashion Structuur-rollers zijn helaas NIET MEER VERKRIJGBAAR BIJ MIJ.

37

Hmmmm, ik vind het maar een rare topic geworden dit.
Vind het logisch dat je commentaar krijgt, als je 6 hoog stapelt zonder kartonnetjes?!?!

Ik heb je site gegoogled (op beautycakes) en als de site waar ik nu op zit van jou is, zitten er ook in je sites nogal wat foutjes...

.. Want taart kan altijd!!

38 Laatst bewerkt door BeautyCakes (03-06-2011 23:34)

Ja ik heb zeker fouten gemaakt!
En zeker wel hele erge!

Dit is niet meer goed te maken.
En de taart was niet perfect en ook niet hoe we dit geregeld hadden.

We hadden elkaar maar een klein half uurtje gezien en dat was het, want 2 dagen daarna moest ik het wegbrengen.

Ik had gevraagd om een tafel en dat ik dan de rest ga doen.
Maar nee de catering was heen en weer met mijn taart en ik werd boos omdat ze hele tijd heen en weer gingen met mijn taart.
Het was zooo warm in de zaal, dat mijn taart ging scheuren. Het heeft wel lang in de warmte gestaan.
Het leek net sauna......

Toen hebben ze het in de koeling gedaan.
Was ik blij, daarna hoorde ik dat ze om 10 uur savonds nog niet het voorgerecht,hoofdgerecht en nagerecht niet gegeten hadden en we hadden om 10 uur afgesproken dat de taart gesneden zou worden.

Dus weetje laat ook maar, ik heb mijn hart gelucht en ik let nu echt op alles en regel ook met mijn volgende klanten dat ze de tafel klaar moeten zetten en dat dit erg belangrijk is.

Ik heb alles met spoed gedaan.
6 taarten bakken op 1 dag daarna de vullingen.
Was het savonds en ik moest het vullen.
Volgende dag bekleden, ook nog stomme fondant regalice daar kan ik dus niet mee omgaan.
Ik wa sin TIJDNOOD

Toen opstapelen en decoreren, kwam ik achter OOOHH NEEE dat ik geen kartonnen tussen had gedaan...MAAR het was gewoon te laat.
Ik had niet eens een foto kunnen maken.

Ben nu bezig om via via een foto te regelen m dit aan jullie te laten zien.
Wil dit graag ook laten zien, vind niet erg ik zal ik veel leren van jullie.

Ik was gewoon die dagen erg verdrietig dat het zo was gelopen.

Ik vroeg nog aan haar waarom zezo laat hiermee kwam, dit is toch belangrijk. Zij zei IK VOND DIT NIET ZO BELANGRIJK....

Nu mogen jullie de topic heropenen en zeggen wat jullie willen zeggen.
Ben er erg hard van geworden.

Mijn advies aan de beginners die echt nog niks weten, ga er aub achterna en maak dit stomme fout niet.

Groetjes

39

BeautyCakes schreef:

J
Ben nu bezig om via via een foto te regelen m dit aan jullie te laten zien.
Wil dit graag ook laten zien, vind niet erg ik zal ik veel leren van jullie.

Maar je had toch al een foto?

Heb wel een tip voor je maar die heeft niet zozeer met stapelen of het taarten zelf te maken. Het lijkt erop alsof je het moeilijk vind om onder tijdsdruk te werken. Misschien opdrachten niet vlak tevoren aannemen?