26

Re: Eng GENOEG !

heel knap gedaan! ik heb even je album bekeken en daar ook wat reacties in gezet.

27

Ja die ie best eng!

Als ie lekker is zou ik er best in durven bijten hoor!
Volgens mijn zoontje van 5 is ie best een beetje eng, maar niet zo heel erg, en er zit ook mooi roze bij!!! (stoer he?!)
Maar ik geloof nooit dat ie de afgebeten vingers heeft herkend!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

28

jeetje wat eng......brrrrr. Hij hoort bijna bij de 18+ taarten thuis.Jij kijkt zeker vak horror kwa inspiratie?

groetjes Myrthe

29

jeetje wat een griezel!!!!te eng om op te eten!!!maar wel goed gelukt dus!!
groetjes danielle

30

Heel mooi gemaakt. Hoe verzin je het! Ben erg benieuwd naar de reacties!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

31 Laatst bewerkt door Sanja (10-11-2007 23:01)

Hallo dames,

bedankt voor jullie berichten.Ik heb niet zo veel verwacht want ik vind deze echt niet een van de leukste taarten die ik heb gemaakt. Ja de opdracht was " Enge Taart" en dat heb ik geprobeerd te maken.
De kinderen zijn 11 en 12. Zo gelukig oud genoeg voor zo´n taart.
De vraag was ook of ik ook mes kon maken die uit het hoofd stak en misschien als het taart word aangesneden dat het rode vulling eruit loopt als bloed... Ah .. dat ging mij te ver... ik hou helemaal niet van horror dingen en veel bloed. Ik vond dit eng Genoeg ;)

Bedankt Sanja

32

Pfff.... Sanja...

... ik heb die kop vannacht in m'n dromen nog 10 keer voorbij zien komen. :S
Ben blij te lezen dat het voor kinderen van die leeftijd was... dan kan het inderdaad
niet eng genoeg zijn... vooral niet als er eigenlijk nog een mes en bloed bij aan te pas moest komen!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

33

ieeeee ik zou hem niet op willen eten hoor. maar wat een kunstwerk heb je er van gemaakt

34

Heb je bij je taart het telefoonnummer van korrelatie gedaan?? Dit is echt een taart die een 'kijkwijzer' logo zou moeten dragen!! :lol:
Te eng zou ik zeggen!!! Goed gelukt dus

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

35

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

36

De opdracht is goed geslaagd want hij is echt eng, brrrrr ik krijg er kippenvel van.

Groetjes Maaike
www.lekkerenzoet.nl