26

Re: In plaats van de Hema ;)

Wat een lieffie!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

27

Re: In plaats van de Hema ;)

Wat mooi! echt heel lief! is dat niet prinses lilifee? haha, uit die boekjes lees ik altijd voor ;)

28

Re: In plaats van de Hema ;)

Wat een schatje van een taart zeg. Jou buurvrouw mag wel in haar handen knijpen met zo'n lieve buurvrouw als jij bent. Niet iedereen zou dat op zo'n korte termijn zo leuk voor elkaar gekregen hebben.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

29

Re: In plaats van de Hema ;)

Wat een leuke lieve en egostrelende reacties allemaal!

Dian schreef:

Wat mooi! echt heel lief! is dat niet prinses lilifee? haha, uit die boekjes lees ik altijd voor ;)

Nee, dit is niet lillifee, die heeft meer krullen in haar haar. Dit plaatje komt van Rachel Ellen, heel leuke plaatjes! :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

30

Re: In plaats van de Hema ;)

Veel beter dan de Hema  :Y , en dat nog last minute ook. Inderdaad een superlief plaatje en weer net zo zorgvuldig als altijd gemaakt.
Ik zie, dat ik er in de vakantie wat gemist heb. Leuke taart voor Sterre. Goed idee zo! En die badeendjes ga ik meteen even opslaan  ;)
Mis mijn hyvesvriendinnetje nu al  :s

Groet, Jolanda

Re: In plaats van de Hema ;)

wat een schatje, mooi gedaan!!!

32

Re: In plaats van de Hema ;)

Heeeel schattig :Y

33

Re: In plaats van de Hema ;)

Wat een supergeweldigschattigleuk taartje!!
De Hema heeft vanaf nu waarschijnlijk weer een taartklant minder... ;)

Zoete groet,
Mandy

34

Re: In plaats van de Hema ;)

aaaaaa, die is heul erg cute!!! Wat een poepie!! Ik ben blij dat die van mij nog niet kan vertellen wat voor taart ze wil, kan ik lekker zelf doen wat ik leuk vind....  :lol:  :lol:

35

Re: In plaats van de Hema ;)

Wat een schattige prinses-fee! Zo leuk, die gestreepte sokken  :)  En de rest van je taarten zijn stuk voor stuk een inspiratie, maar waarschijnlijk nog wat te hoog gegrepen voor mij ;)

36

Re: In plaats van de Hema ;)

Jol321 schreef:

Veel beter dan de Hema  :Y , en dat nog last minute ook. Inderdaad een superlief plaatje en weer net zo zorgvuldig als altijd gemaakt.
Ik zie, dat ik er in de vakantie wat gemist heb. Leuke taart voor Sterre. Goed idee zo! En die badeendjes ga ik meteen even opslaan  ;)
Mis mijn hyvesvriendinnetje nu al  :s

Zit je niet op facebook? Ik was hyves een beetje zat, zaten ook allemaal kinderen van mijn school op :S Ik vond mezelf ook te 'verslaafd' bracht teveel tijd op de computer door, dus in een opwelling mijn account opgezegd.
Merk nu wel dat ik  soms taarten mis....maar die van jou niet, ik ben op je album geabbonneerd!
Liefs van mij!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

37

Re: In plaats van de Hema ;)

liefff daar kan H*MA niet tegenop!

38

Re: In plaats van de Hema ;)

taartdoos schreef:
Jol321 schreef:

Veel beter dan de Hema  :Y , en dat nog last minute ook. Inderdaad een superlief plaatje en weer net zo zorgvuldig als altijd gemaakt.
Ik zie, dat ik er in de vakantie wat gemist heb. Leuke taart voor Sterre. Goed idee zo! En die badeendjes ga ik meteen even opslaan  ;)
Mis mijn hyvesvriendinnetje nu al  :s

Zit je niet op facebook? Ik was hyves een beetje zat, zaten ook allemaal kinderen van mijn school op :S Ik vond mezelf ook te 'verslaafd' bracht teveel tijd op de computer door, dus in een opwelling mijn account opgezegd.
Merk nu wel dat ik  soms taarten mis....maar die van jou niet, ik ben op je album geabbonneerd!
Liefs van mij!

Snap facebook nog niet zo goed, maar ik ga je opzoeken!  ;)

Groet, Jolanda

39

Re: In plaats van de Hema ;)

wat een superlief plaatje
komt geen hema meer binnen daar ;) ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

40

Re: In plaats van de Hema ;)

Prachtig!  :thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

41

Re: In plaats van de Hema ;)

wat een schatje

42

Re: In plaats van de Hema ;)

oooo, weer helemaal leuk!! :Y  :Y  :thumb:  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

43

Re: In plaats van de Hema ;)

Wat een schatje! Heel mooi gemaakt  :thumb:

44

Re: In plaats van de Hema ;)

Heel leuk! Kan me niet voorstellen dat ze ooit nog naar de HEMA gaat  ;) !

45

Re: In plaats van de Hema ;)

wat is ze lief en cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com