26

Re: driewerf stapelgek!

WOW, wat geweldige stapels. Superstrak, prachtige kleuren, ontzettend mooie boetseersels, en prachtige foto's.

27

Re: driewerf stapelgek!

Super parade, vooral die HK is mijn favoriet  :thumb:

28

Re: driewerf stapelgek!

Ik vind ze alle 3 echt geweldig!

29

Re: driewerf stapelgek!

Wat een geweldig taarten en wat een fantastische kleuren!!! :thumb:

groetjes Wilma

30

Re: driewerf stapelgek!

Wat een schitterende taarten. Mooie kleurencombinaties en erg netjes en verzorgd

31

Re: driewerf stapelgek!

Super taarten, heel mooi gemaakt!

32

Re: driewerf stapelgek!

Wow wow wow!

Natuurlijk kijk ik na de HK taart nog verder, ik kijk sowieso altijd bij taarten van jou! Maar niemand die afhaakt bij het zien van de bovenste foto hoor!

Allemaal supermooi gedaan! De letters van de HK taart vind ik ook heel erg leuk. Als je het niet erg vindt, ga ik die wel eens van je na-apen... :D

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

33

Re: driewerf stapelgek!

Wat een onwijs leuke taarten  :thumb:

34

Re: driewerf stapelgek!

Leuk, leuker, leukst!! Alle 3 helemaal geweldig!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

35

Re: driewerf stapelgek!

Helemaal te gek!
En die ogen, super gelukt, is dat gevloek in ieder geval niet voor niets geweest! Echt  :thumb:

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

Re: driewerf stapelgek!

taartdoos schreef:

Wow, wat een superleuke kleurrijke taarten weer! Mooi, die LP beestjes, ze lijken exact!
Je maakt trouwens heel mooie scherpe foto's. Heb je een heel goede camera, of veel talent? ;)


Ik geloof dat Eline een llieve broer heeft die heeeule mooie foto's maakt...toch??!! :cool:

37

Re: driewerf stapelgek!

woh wat een prachtige taarten en de petshops zo waanzinnig mooi geboetseerd,ben er zelf al 10x mee bezig geweest voor mijn kleindochter maar ik krijg het niet voor elkaar hoor ze zijn net echt compliment hoor

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

Re: driewerf stapelgek!

wat een supermooie stapels

cake my day

39

Re: driewerf stapelgek!

Hier wordt een mens happy van hoor !
Chique

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

40

Re: driewerf stapelgek!

Madame Gâteau schreef:
taartdoos schreef:

Wow, wat een superleuke kleurrijke taarten weer! Mooi, die LP beestjes, ze lijken exact!
Je maakt trouwens heel mooie scherpe foto's. Heb je een heel goede camera, of veel talent? ;)


Ik geloof dat Eline een llieve broer heeft die heeeule mooie foto's maakt...toch??!! :cool:

Hahaha! Ja, klopt! Maar ik maak mijn foto's gewoon altijd zelf hoor! Behalve als ik het verkloot en mijn broer was er toevallig, dan bel ik hem in blinde paniek op of hij toevallig nog een kiekje geschoten heeft...  :o  ;)  :lol:

Maareh... ik heb inderdaad een goeie camera... (Canon EOS 550D) en een GEWELDIGE lens waar ik verliefd op ben... (Canon EF 50 mm 1.8, maar 90 euro!) en een fijne daglichtlamp... en een broer die fotograaf is... en een vader die mij vroeger leerde fotograferen met een ouderwetse spiegelreflex... en vooruit, misschien ook een heul klein beetje talent?  :lol:

41

Re: driewerf stapelgek!

LetsgoKelly schreef:

Wowwwwww! Wat een beauties! Die oogjes!! (L) Helemaal verliefd op dat laatste beestje met rode dingetje!

Hahaha, dat moet dus een lieveheersbeestje voorstellen!  O-) Ik vind hem ook niet erg lieveheersbeesterig, maar zo maken ze hem nou eenmaal bij littlest petshop... hahaha!

Bedankt allemaal voor de enorm leuke reacties! En ik durfde hello kitty bijna niet te plaatsen, omdat ie zo standaard is!  :o  :lol: En uiteraard mag het opgeslagen worden hoor! Ik heb mijn inspiratie ook allemaal maar van dit forum geplukt, dus....

42

Re: driewerf stapelgek!

Ik vind ze ook prachtig :Y àllemaal!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

43

Re: driewerf stapelgek!

Prachtige taarten en mooie foto's.

44

Re: driewerf stapelgek!

Geweldig heel mooi allemaal. En prachtig geboetseerd die poppetjes

Groetjes Bianca

45

Re: driewerf stapelgek!

ja, je kunt dan wel zeggen dat je veel inspipikt, maar ja, dat doen er wel meer O-)
Jij maakt er ook nog eens Kunstwerken van :Y , poehéé :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

46

Re: driewerf stapelgek!

helemaal super!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

47

Re: driewerf stapelgek!

erg mooi! :Y

48

Re: driewerf stapelgek!

woow wat mooi ,

49

Re: driewerf stapelgek!

Ze zijn gewoon perfect!  :Y

50

Re: driewerf stapelgek!

Tenx allemaal voor de lieve reacties zeg! :o