Re: schaapjes ONDER de wol, en schaapjes ZONDER wol!
wat kun jij toch geweldig boetseren!
en naturlijk gefeliciteerd!
wat ik me alleen even afvraag wat nu de juiste iso instelling is
Groetjes,
fifi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » schaapjes ONDER de wol, en schaapjes ZONDER wol!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en naturlijk gefeliciteerd!
wat ik me alleen even afvraag wat nu de juiste iso instelling is
Groetjes,
fifi
Deze schapekop vind je taart helemaal geweldig! 
en naturlijk gefeliciteerd!wat ik me alleen even afvraag wat nu de juiste iso instelling is
![]()
Groetjes,
fifi
Hoi fifi! Ik heb ooit eens een basis cursus gedaan, en dit is blijven hangen (maar dus niet goed genoeg
): "er zijn 3 gulden regels wat betreft de ISO instelling:"
1) houdt de ISO waarde zo laag mogelijk
2) houdt de ISO waarde zo laag mogelijk
3) houdt de ISO waarde zo laag mogelijk
En die van mij stond dus op standje 1600 (is voor in een donker theater bijvoorbeeld), terwijl ie makkelijk op 100 (= de laagste stand) had kunnen staan! DOH! 
hij is super lief. wat een werk ook met die vachtjes alles met de sugar gun gedaan waaschijnlijk pffff. hij is echt heel cute
hij is super lief. wat een werk ook met die vachtjes alles met de sugar gun gedaan waaschijnlijk pffff. hij is echt heel cute
Hoi Jolanda!
met de knoflookpers!

FiFi78 schreef:wat kun jij toch geweldig boetseren!
en naturlijk gefeliciteerd!wat ik me alleen even afvraag wat nu de juiste iso instelling is
![]()
Groetjes,
fifiHoi fifi! Ik heb ooit eens een basis cursus gedaan, en dit is blijven hangen (maar dus niet goed genoeg
): "er zijn 3 gulden regels wat betreft de ISO instelling:"
1) houdt de ISO waarde zo laag mogelijk
2) houdt de ISO waarde zo laag mogelijk
3) houdt de ISO waarde zo laag mogelijk
![]()
![]()
En die van mij stond dus op standje 1600 (is voor in een donker theater bijvoorbeeld), terwijl ie makkelijk op 100 (= de laagste stand) had kunnen staan! DOH!
moet me er toch eens wat meer in gaan verdiepen, junglefrog staat nog steeds op mn lijstje maar komt er ff niet van, ben bezig met PME modules. Bedankt voor je antwoord ga eens op mijn toestelletje kijken
groetjes,
fifi
het is gewoon een kunstwerk!! snap niet hoe je dit kan maken!! wauw!!
Wauw, wat een werk!! Die slapende schaapjes zijn zoooooo schattig! En die breiende, echt hilarisch!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » schaapjes ONDER de wol, en schaapjes ZONDER wol!