Re: schaapjes ONDER de wol, en schaapjes ZONDER wol!
Geweldige taart, heel mooi gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » schaapjes ONDER de wol, en schaapjes ZONDER wol!
Geweldige taart, heel mooi gemaakt!
Wat een leuke taart, en mooi gemaakt 
Bedankt allemaal voor de lieve en leuke reacties!!
En wat een eer, Mamaheidi, dat je je eerste berichtje aan mijn taart hebt besteed! 
Wat een supergave taart en dat breiende schaap 
Jij bent goehoed!!! (maar dat wist ik al wel hoor)
En gefeliciteerd!
Die is zo geweldig! Echt super!
de taart is super
Leuke taart, eigenlijk hoort hij bij 18+ met die blote billen

ik lig echt in een deuk om die schaap die de wol vast breidt! whahaha hilarisch! En wat een leuke taart, zoveel details, echt met zorg aan gewerkt.
Volgens mij zaten er nog eer caloriën als kilo's in? Men wat een gevaarte!
wow, wat een schattige taart, zo leuk die schaapjes!! En die zonder wol vind ik helemaal geweldig!
Whahaha!! Dat uitgeklede schaapje: GEWELDIG!!! SUPERtaart!!
Klinkt lekker ook trouwens
En gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk

Hoera, net nieuwe foto's binnen gekregen van mijn broer! Gelukkig is hij professioneel fotograaf en vergeet hij nooit zijn camera weer op de goede ISO waarde te zetten...
Jippie, toch 2 mooie foto's nog!
Ik ben een beetje (beetje maar hoor) perfectionistisch daarmee, maar ja, dan heb ik mijn ziel en zaligheid in zo'n taart gelegd, en uiteindelijk blijft er alleen een fotootje van over... Dan moet ik dat niet verprutsen natuurlijk!
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!!
Prachtig.....
Met open mond zit ik ernaar te kijken..?
En hoe heb je de taart gemaakt... (brownie taart)..?
gr, Miriam
Heej dit was mijn 1300 ste berichtje... 
Prachtig.....
Met open mond zit ik ernaar te kijken..?En hoe heb je de taart gemaakt... (brownie taart)..?
gr, Miriam
Heej dit was mijn 1300 ste berichtje...
Bedankt Miriam! De brownie taart maak ik lekker makkelijk, met pakjes Brownie mix van Home Made (AH of super de boer)! Ik ben een nogal luie bakker....
En bovendien vind ik ze zoooooo lekker, waarom zou ik dan zelf gaan zitten prutsen? Ga volgende keer wel de mix van de webshop eens proberen, kijken hoe die smaakt. Anyway: het was een 25x25 bakvorm, en ik heb 2x daarin gebakken met elk 3 pakken mix. Dus in totaal 6 pakken, maar das echt een beetje teveel. Hij werd HOOG!!! En de advocaat is botercreme van de mix met advocaat erdoorheen. 
Doe mij zo'n broer, leen je hem ook uit?
Je taart is prachtig, en de foto's waren al mooi, maar deze zijn nóg mooier-der-der! En waar heb je zo mooi leren boetseren?

Het is een super-mooi-lief taartje! 
Van harte proficiat met je oude dag
! En wat heb je jezelf goed verwend met deze supergeweldige taart...echt fan-tas-tisch!!
Héérlijk ook, zo'n brownie taart; knap ook dat 'ie zo hoog is geworden...een 10-tonner brownie taart maken, is me al wel eens gelukt, maar die wilde niet echt de hoogte ingaan, dus ben wel benieuwd naar jouw recept...als je dat natuurlijk wilt delen!
Zoete groet,
Mandy
Wat een leuke en al die schaapies zo schattig!
Heel erg mooi! En gefeliciteerd met je verjaardag!
Zoals je ziet aan m'n naam heb ik iets met lammetjes
Mag ik 'm opslaan ter inspiratie?
Groetjes,
Lammetje
Nou inderdaad Eline, wat een ontzettende slechte fotooooooos. Dat je ze durft te plaatsen!!!!

Maar even alle gekheid op een stokje...wat ontzettend leuk al die schaapjes
Dat schaap dat aan't breien is....te leuk!!
Enneh....nog gefeli.....
super leuk zeg !
erg leuk 
@ Liesa: Haha, ik zal het eens aan hem vragen!
En het boetseren, tja, dat lukte eigenlijk gewoon vanzelf.... Maar heb ondertussen ook workshops gevolgd, oa bij Wendy, echt een aanrader voor het boetseren!!
@ Leonie: Jaaaaa, errug he?
Maar die 1e 2 foto's zijn dus van mn broertje he, die er eerst op stonden heb ik snel verwijdert, die waren echt wel niet zo mooi namelijk... Flets en korrelig... Ik zie ook geen bal op dat kleine schermpje van de camera, ik kwam er pas achter toen ik ze op de PC bekeek! En toen was de taart al half op...
O ja! paardje is weer beter! yesssss!!!! het was echt kantje boord, maar hij heeft het gered! pfff, nauwelijks geslapen, nu zin in leuke dingen en heb meteen 10 taarten in de planning staan!
@ lammetje: tuuuuurlijk! Heb het ook allemaal maar geinspipikt hoor, dus sla vooral op!
@mandy: mijn super-geheime-en-moeilijke-brownie-recept staat ergens tussen de reacties hierboven! Dus zie hierboven! 
Wow, GAAF! 
Ohhhhhhhhhh, wat een lieve, lieve LIEVE taart!!! Ben verliefd op je schaapjes! Hahahahaha, dat schaap wat kaal gebreën/ gebreid wordt. (Weet niet hoe je het schrijft....Hihi
)
En dan dat zwarte schaap ertussen hihihi, geweldig leuk! Echt een topper van een taart!
Ennuh, gefeliciflapstaart met je verjaardag! 
@mandy: mijn super-geheime-en-moeilijke-brownie-recept staat ergens tussen de reacties hierboven! Dus zie hierboven!
O ja...zie het nu...

Bedankt! My lips are sealed...

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » schaapjes ONDER de wol, en schaapjes ZONDER wol!