Re: Een chique hollandtaart
Idd, hele handige tip! Ik gebruik ook die dunne namelijk!! Ga ik ook doen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een chique hollandtaart
Idd, hele handige tip! Ik gebruik ook die dunne namelijk!! Ga ik ook doen!
Dames, bedankt voor jullie leuke reacties ! De onderplaatjes is eigenlijk niet spannend hoor ! Wij knipten altijd 2 kartonnetjes op maat en plakten die aan elkaar met icing en deden die onder de taart. Maar Jol321 maakt altijd gebruik van cakeboards 4 mm onder de taart, en wij nu dus ook !!!
http://www.deleukstetaartenshop.nl/cake … 5_174.html
Helemaal super, ze passen precies onder de taart en je smeert de taart incl, cakeboard af met botercreme en daarna gewoon meebekleden. De taarten staan gewoon steviger en je kan ze daardoor ook veel makkelijker stapelen. Met die dunne kartonnetjes was het altijd een beetje wiebelig
![]()
We maken sinds 2006 taarten en nu hebben we dit pas ontdekt, dankzij Jolanda
![]()
Dat meen je niet!!!!!! 
ja sorry..... echt waar...

Heel gaaf!
heel erg mooi, leuke details
wat een gave taart
ja wat moet je daar nou weer van zeggen? Daar sta je dan te gapen naar deze creatie, gewoon weer zo perfect af en strak!
Mijn complimenten weer!
Wat is 't ie MOOOIIIII 
Heel erg mooi! 
ik vind het een dotje van een taart
Hij is helemaal prachtig!
de cakeboards gebruik ik sinds de laatste bruidstaart ook, maar wel alleen bij bruidstaarten, werkt echt perfect!
.... (speechless...)
Maar toch ook nog even een vraagje: hoe krijgen jullie bij die rozen van die gladde blaadjes? Wordt bij mij altijd een beetje bobbelig...
Wauw, heel erg mooi, superstrak weer, en met jullie herkenbare handtekening.
Wauw!!!! Meiden wat een plaatje is het weer. Ik denk dat tie inderdaad nog chiquer is doordat het rood achterwege is gelaten. 
Altijd weer blij als ik een taart van jullie voorbij zie komen!! Hij is weer top!!
schitterend!!!!!
Supergaaf, hij is helemaal perfect!
Wat weer een geweldig mooie stapel.

Beeldschoon! 
Schitterend! 
geweldig! en zo lief dat geboetseerde paartje boven op! helemaal af

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een chique hollandtaart