26

Re: Vintage Cupcake in Kopje

De jouwe zijn ook mooi geworden!

Ik ben er al een tijdlang mee aan het experimenteren, heb ze op 26 maart ook gepost: Cup of cake.

Je kunt er ook zo veel kanten mee op, ze zijn echt too cute!

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

27

Wauw!! En wat een  mooie foto`s weer  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

28

smarianne schreef:

wat pr8ig! Schitterende foto's. Wat een idee zeg! Denk dat er veel kopjes langs gaan komen nu

Ik weet het wel zeker  :lol:  :lol:  :lol:

29

Heeeeel erg leuk en wat een mooie foto's!!!!! :Y  :Y  :Y

Groetjes Sandra
taartvanmeij.hyves.nl

30

:thumb:  :thumb:
wat een leuk idee en dank voor het delen

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

31

Wat ontzettend gaaf! Super leuk om cadeau te geven ook en wat een prachtige foto's!  :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

32

mooooii

33

Moeten de kopjes nog ergens aan voldoen? Gewoon porselein? Want inderdaad als cadeautje super leuk. Je maakt jezelf er haast onsterfelijk mee in je familie- en vriendenkring  ;) . Dat weet ik wel zeker!

34

Notj'n schreef:

Moeten de kopjes nog ergens aan voldoen? Gewoon porselein? Want inderdaad als cadeautje super leuk. Je maakt jezelf er haast onsterfelijk mee in je familie- en vriendenkring  ;) . Dat weet ik wel zeker!

Ik heb niet eens gekeken wat voor kopjes heb ze zo in de oven gemikt ha ha  :lol:  :lol:  :lol:

35

Wat ontzettend leuk gedaan! En ik vind de fotoos ook erg mooi gestyled  :Y

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

36

prachtig! En alweer zo'n mooie foto's!

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

37

Chantelle schreef:
Notj'n schreef:

Ik heb niet eens gekeken wat voor kopjes heb ze zo in de oven gemikt ha ha  :lol:  :lol:  :lol:

Heb het afgelopen weekend zelf geprobeerd en het ging helemaal goed. Ik heb het als moederdag cadeautje aan mijn moeder gegeven en ze was er helemaal blij mee. Vond het haast zonde om op te eten, hihihi

Groetjes

38

Notj'n schreef:
Chantelle schreef:
Notj'n schreef:

Heb het afgelopen weekend zelf geprobeerd en het ging helemaal goed. Ik heb het als moederdag cadeautje aan mijn moeder gegeven en ze was er helemaal blij mee. Vond het haast zonde om op te eten, hihihi

Groetjes

Mooi zo :-) het is makkelijk en je hebt iets iets leuks toch  :Y

39

Prachtig prachtig prachtig!! Mooi ook in die "ouderwetse"
kopjes!!

40

waaaaaaaaaaaaaaaa die bovenste foto welke fondant en kleur heb je gebruikt? super duper gaaf!

Een dag zonder zoet is geen lach op mijn snoet<3
http://curlycreative.wordpress.com