Re: Joepieeee....het is gelukt!!!
wauww mooooi hoor!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Joepieeee....het is gelukt!!!
wauww mooooi hoor!!!
Ohhhhhh, wat is ie supergaaf, echt heel mooi gemaakt!!!!
wauw wat gaaf!!!!
Wat een geweldig leuke taart. Gaaf gedaan!!!

Wauw, wat gaaf!
Prachtig gedaam. Super!!
Heel erg leuk!
Krijg er een zomers gevoel bij 
wow, erg mooi gedaan!! leuk idee!!

WOW wat supergaaf! Echt geweldig!
echt een tuinierders taart
groetjes ik (danny)

Ik kijk EVEN niet op het forum, en mis meteen allerlei taarten van je! En WAT voor taart! Wat is deze FANTASTISCH!!!
Zoooooooooooo leuk en knap gedaan! Heb nog niet alle reacties doorgespit, maar is het nou een vermomde topsy turvy?
Super leuke stapel!
Ik kijk EVEN niet op het forum, en mis meteen allerlei taarten van je! En WAT voor taart! Wat is deze FANTASTISCH!!!
![]()
![]()
Zoooooooooooo leuk en knap gedaan! Heb nog niet alle reacties doorgespit, maar is het nou een vermomde topsy turvy?
Heeee Eline, hoe is t'ie??? Ik had je al een tijdje niet gezien hier.
De omgevallen bloempot is idd een topsy. Niet topsy genoeg naar mijn zin eigenlijk; had nog iets schuiner gemoeten 
Hij is echt suuuuuuper Leonie

Hoi wat een geweldige taart
Word de taart niet erg machtig als je hem vult of val dit mee en waar heb je de grond mee gemaakt?

Hoi wat een geweldige taart
![]()
![]()
Word de taart niet erg machtig als je hem vult of val dit mee en waar heb je de grond mee gemaakt?
![]()
![]()
Het is gewoon biscuit
(behalve het gietertje, die is van stroopwafelcake en is niet gevuld)
Het 'zand' is chocoladecake
Ik kan niet anders zeggen dan, wauw! Helemaal super, wat een werk!
Eline25 schreef:Ik kijk EVEN niet op het forum, en mis meteen allerlei taarten van je! En WAT voor taart! Wat is deze FANTASTISCH!!!
![]()
![]()
De omgevallen bloempot is idd een topsy. Niet topsy genoeg naar mijn zin eigenlijk; had nog iets schuiner gemoeten
Ik vind hem super hoor! Maar ik snap je punt (als mede-perfectionist), je moet tenslotte toch IETS hebben om ontevreden over te zijn nietwaar?
Hier is het erg druk, en niet met leuke dingen, er is weer een paardje ziek...
Onze oudste, 31 jaar al! En hij is aan het knokken voor zijn leven, en dus knokken wij hard met hem mee. Weinig slaap dus, en veel zorgen. Ik ben ook zo vreselijk gehecht aan al die schatties!! Zucht... (voor de argeloze lezer die hier geen touw aan vast kan knopen: het gaat over mijn paardenrusthuis
)
leonietje schreef:Eline25 schreef:Ik kijk EVEN niet op het forum, en mis meteen allerlei taarten van je! En WAT voor taart! Wat is deze FANTASTISCH!!!
![]()
![]()
De omgevallen bloempot is idd een topsy. Niet topsy genoeg naar mijn zin eigenlijk; had nog iets schuiner gemoetenIk vind hem super hoor! Maar ik snap je punt (als mede-perfectionist), je moet tenslotte toch IETS hebben om ontevreden over te zijn nietwaar?
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is het erg druk, en niet met leuke dingen, er is weer een paardje ziek...
Onze oudste, 31 jaar al! En hij is aan het knokken voor zijn leven, en dus knokken wij hard met hem mee. Weinig slaap dus, en veel zorgen. Ik ben ook zo vreselijk gehecht aan al die schatties!! Zucht... (voor de argeloze lezer die hier geen touw aan vast kan knopen: het gaat over mijn paardenrusthuis
)
Ik....perfectionist
Ach, het zit niet mee de laatste tijd he. Hopen dat het beestje weer opknapt.
Geweldig gedaan!! Die zou ik ook eens moeten maken voor mijn moeder (ook zo gek op tuinen!)
Hij is echt heel erg gaaf, zou bijna denken dat het een echte gieter was....
Mag ik het plaatje opslaan? vind hem echt superrrrrrrr 
wat een geweldige, prachtige creatie heb jij weer gemaakt. Super gedaan
Hoi,
Hij ziet er geweldig uit en hij klinkt ook erg lekker. Wat een werk moet dat geweest zijn.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Joepieeee....het is gelukt!!!