26

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

echt vind dit dus gewoon kunst zo mooi net de efteling

27

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Had hem zaterdag al bewonderd en zag aan het gras, dat ie van jou was.....haha, herken dat gras uit duizenden, moet die knoflookpers ook nog hebben. Het was weer een plaatje om te zien, een 'kijk' taart zoals de meneer van Callebaut zei, maar hij was ook erg gecharmeerd van jou, hahaha

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

28

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Je draak is super, hopelijk kukelt hij niet van je kastje af ;)

29

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

had 'm op de beurs ook gezien en vond hem toen al geweldig wat een details!!!! Misschien ben ik wel de dummy hoor, maar was die taart die op de TT stond dan geen echte taart??? zag er nl wel heel echt uit...

ik vond de botjes vooral erg leuk en het skelet onder de waterval:)

groetjes Myrthe

30

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Wauw................ zucht..................   wat mooi, dit is geen taart (dummy ;) ) meer maar kunst.

weer in voor in je boek zou ik zeggen :D :D


Gr Martine

Gr. Martine, Mijn taarten zie je op    klik-hier-maar         of-hier

31

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Ach ja......soms weet ik niet meer wat ik moet zeggen van de taarten van Wendy.....je kijkt ernaar en kan alleen maar genieten ze zijn allemaal even prachtig.....Wendy heeft in mijn ogen het maken van taarten verheven tot een ware kunstvorm.

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

wauw mooie taart.

33

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Heeeel knap gedaan...

... je blijft kijken naar alle sublieme details!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

34

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Hij was van jou!! Ik verwachtte geen 'Wendytaart' omdat je niet mee mocht doen en was al verbaasd dat er blijkbaar nog een taartwonder rond loopt ;) :)
Hij is echt prach-tig!
En een erg leuk idee, het leek me zo'n lastig thema om een taart voor te maken, maar daar had je blijkbaar weer geen enkele moeite mee :)

35

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Misschien houden ze in de Efteling een plaatsje voor je taart vrij? Hij is super!!

Je hart fluitsert, luister goed!

36

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Dit overstijgt het woord 'taart' en het is het ook niet ;) :D! Ongelooflijk knap project weer!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

37

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Ja Wen, hij was weer prachtig !!! Mijn eerste gedachte was ook gelijk efteling !!!  Had achter de waterval nog niet je superdetails ontdekt totdat Harry ( ;) ) ons daar nog even op wees ! Maar je kan inderdaad uuuuuren naar je taart staren en dan nog dingen niet zien ! :)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

38

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

ja weer een taart met een woah gehalte :Y we hebben op de beurs er al heel lang naar zitten kijken (de details achter de waterval vond ik ook al zo leuk gedaan en het meisje en de draak en.enenenenen... prachtig! en tja je dan ook te zien zitten werken achter de tafel (ik had hetzelfde als Jetty).
prachtige taart!!!!! :Y:Y

ik functioneer alleen op suiker...