Re: Rara... wat is dit???
Na bestudering kwam ik op tot de conclusie dat het een klimwand moet zijn en ik zie dat ik niet de enige ben . Als we het goed hebben valt het met het mislukken dus wel mee, als we het fout hebben... tja... .
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rara... wat is dit???
Na bestudering kwam ik op tot de conclusie dat het een klimwand moet zijn en ik zie dat ik niet de enige ben . Als we het goed hebben valt het met het mislukken dus wel mee, als we het fout hebben... tja... .
Ja, ik zie het, maar ik zeg niets. hihi
Toen was het stiekem toch geen klimwand
Het is een wit rode taart met paarse bovenkant. Hierop allerlei gekleurde blokjes en twee zwarte lijntjes eroverheen. Kheb echt geen idee
Ga ik nu door voor het deurtje van de koelkast??
Hallo Koenie,
Hier had ik toch echt hulp voor nodig, dus heb ik mijn dochter van 5 er even bij geroepen. Roosmarijn denkt, dat het een paleis is. Of een grote zee met allemaal kleine bootjes. En, goed geraden?
Groetjes, Jozien.
Tjee, we zitten hier nog eens allebei te kijken en te kijken te kijken..............
We blijven kijken.......
Ik Weet Het.............het Is Een Taart :-D
Het is een wensput. Dat verklaart de rode blokjes en die zwarte touwtjes zijn van de emmer.
Enne, ik heb liever geen wasmachine maar een droger (of mixer op bak)
Wij kijken nog even door en denken en denken en denken.........
Haaaahahahaha
Is dit zo'n psychologische test?
Ow en mijn moeder geeft het op.
Nou ik ben wel benieuwd wat het is, hoor!!!!
Ziet er wel gezellig rommelig uit!
een snoepjesberg met dropveters???? Ik ga toch voor de klimwand hoor!
En Koenie zwijgt in alle talen.....
Nou, Koen, dat kan je toch niet maken? Vertel vertel! Denk ook een klimwand, eigenlijk!@
Ik weet het ik weet het ik weet het!!!! Maar mag natuuuuuurlijk nog niets zeggen!!hihihihi
kasteel met mazelen in de regen (niet mijn antwoord)
Een hart met allemaal kleine hartjes om zien te laten hoeveel je van iemand houd
Na een halfuurtje naar het beeldscherm te staren dacht ik,
een luchtballon??????????
het snoephuisje van hans en grietje, duidelijk toch ??????
ik zit maar te turen naar je foto...en ik probeer me voor te stellen welk deel er nu eigenlijk verschoven is...daar kom ik al dus niet achter...laat staan wat het is. had eventjes een idee van een soort van spelden kussen met artestieke spelden..maar heb dat maar snel verdronegen...een klimwand denkt iedereen al en is het dus duidelijk niet...waarschijnlijk is dit gewoon een "OH JAATJE" hahaha
lees het morgen wel, ga nu een dutje doen!
groet corinne
een barbie die naar bed is gegaan en dr jurk heeft uitgetrokken?
abstrakte kunst, gewoon zelf bedenken wat je erin zien?
Ik zit hier dus vanaf 15.15 uur naar het beeldscherm te staren en ik weet het nog steeds niet Een klimwand klinkt logisch, manlief dacht aan een emmer die overstroomde maar wat die gekleurde dingetjes er nu op deden, tja dat wist ie ook niet... Koenie ik geef het echt op, een taartje met de gekleurde waterpokken ???? Heerst momenteel echt heel erg hoor en is zeeeeeer besmettelijk !!! Dussssss als er straks meerdere van dit soort.. uuuhhh... taartjes op het forum verschijnen dan yeaaaaah heb ik de wasmachine !!!!!
En koenie die normaal zooooo spraakzaam is, die houdt nog steeds haar mond Ooooh ik bedenk me net, die klant zal toch niet ontzettend boos geweest zijn ???? Koehnieieieh.... Koenieehhh.. leef je nog ??? Hoe gaat het met je, reageerde de klant zooooo heftig ?????
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rara... wat is dit???