Re: 1 prijs Cat C: mijn guillotine met beul ... in een plasje bloed
ja die is leuk!
proficiat met je prijs!
wat hielden de categorie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1 prijs Cat C: mijn guillotine met beul ... in een plasje bloed
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ja die is leuk!
proficiat met je prijs!
wat hielden de categorie
lachen zeg, ik had hem niet gezien, klein stukkie maar.
Helaas niet geproefd, jammer. (niks geproeft trouwens, snik. )
Gefeliciteerd.
Super gave taart. hihi
Anders was het een heks om een brandstapel van suikerglas geworden wink
Dat zou ik ook wel eens willen zien! Maar euh, ik miste de oorzaak van al het bloed: het lijf zonder hoofd. Nu las ik dat het hoofd op het proeftaartje lag. (en een klein muggezifterig detail: het mes van de guillotine was schoon )
Maar alle gekheid op een stokje: het was een geweldig originele, mooi afgewerkte taart die terecht een prijs gewonnen heeft!!!!
Wauw, knap hoor!
ja wat was deze taart ook mooi! en tjonge wat een mooie details! en wat jammer dat hij was omgevallen en dat het weer goed is gekomen! gefeliciteerd met je 1e prijs! maar ik had ook heel graag een heks in een brandstapel van suikerglas willen zien!! (maar realiseer me nu ik het opschrijf dat dat ook weer heel luguber klinkt...) het is trouwens wel halloween...dus...eh....... maak je hem nog "even snel"hihihi.. gefeliciteerd met een welverdiende eerste plaats!!!!!
Ik heb hem ook gezien (en ja ik was degene die riep toen dhr. Mercuur erbij stond met zijn rapport, uuuuuuuuhhhh al dat bloed, dat ga ik echt niet opeten hoor!!!).
Maar inderdaad hij was zeker orgineel en erg gedurfd.
Ik heb heel veel geproefd en die van jou zat er helaas niet bij, ik was al behoorlijk misselijk na 4 stukjes taart, dat ik me aan de rest niet meer gewaagd heb.....
Om eerlijk te zijn was het niet de allermooiste taart, maar gelukkig heeft de jury niet alleen naar het uiterlijk gekeken en ook de binnenkant getest. En dat was voor menigeen ook de insteek om mee te doen denk ik zo. Want als je je foto op het forum plaats heb je tal van medeforummers die als een soort van jury het uiterlijk beoordelen.
Affijn in ieder geval van harte gefeliciteerd met je prijs, je mag er terecht heel "fier" op zijn......
(toch leuk dat er van de 6 prijzen, 2 belgische prijswinnaars waren, dat zegt ook weer genoeg!!!).
greetsz KiT
Proficiat met je prijs. Een originele taart en dit enge tafereel heb je erg goed neergezet!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1 prijs Cat C: mijn guillotine met beul ... in een plasje bloed