Re: Zonde om op te eten...
wauw wat is die motor mooi geworden zeg
(de rest van de taartjes ook trouwens)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zonde om op te eten...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauw wat is die motor mooi geworden zeg
(de rest van de taartjes ook trouwens)
Die motor is echt prachtig! Kan me voorstellen dat hij het moeilijk vond om aan te snijden. Die eerste ziet er ook echt heeeeerlijk uit!
wow, die motor puzzel is geweldig! knap hoor!! 
Zooo heeee die motor... GEWELDIG!! Wat knap gemaakt! Maar hoe krijg je dat een beetje fatsoenlijk van je ondergrondje op de taart? Het zijn allemaal losse onderdeeltjes, dus ben wel een beetje nieuwsgierig hoe je dat gedaan hebt.
super gepuzzeld
geef mij ook maar een stukje swarz mmmmmmm
Zooo heeee die motor... GEWELDIG!! Wat knap gemaakt! Maar hoe krijg je dat een beetje fatsoenlijk van je ondergrondje op de taart? Het zijn allemaal losse onderdeeltjes, dus ben wel een beetje nieuwsgierig hoe je dat gedaan hebt.
Dank je wel!
Ik heb de motor een paar dagen laten 'drogen' in een curver bak. Toen ik de taart klaar had heb ik hem even in de vriezer gestopt. Daarna snel met een pannekoekmes/spatel van het insteekhoesje gehaald en op de taart gelegd.
Het was wel zo dat hij in 1x goed op zijn plek moet komen omdat je hem echt niet meer kon verplaatsen... dat was even een bibber moment.
WAUW! Die motor! Heel erg mooi
. De rest ziet er vooral lekker uit. Vind je vierkante appeltaart ook wel apart, zou er zelf nooit op gekomen zijn maar wel iets om te onthouden 
Wow mijn complimenten voor het puzzelen 
netjes. heel mooi gemaakt die motor.
echt mooi puzzelen lukt mij nog niet 
Heerlijke taarten heb jij gemaakt en die motor is echt supermooi gepuzzeld!! 
Kriebels, die motor...! 't is net of ie zo weg zou kunnen rijden.
En inderdaad jammer dat ie nu opgegeten is, maar 'gelukkig hebben we de foto's nog'! 
Lekkere taarten, maar ik snap best dat hij het moeilijk vond die ene aan te snijden want hij is keigaaf met motor.
Wat een prachtige taart.. Die motor, ongelofelijk!! 
Dank jullie wel!
Ik ga de komende week weer eentje maken, alleen dan een BMW. Hoop dat hij weer net zo mooi wordt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zonde om op te eten...