Re: Voor in de Mjam Taart! zomereditie.
wauw wat een schitterende taart.
ik heb hier geen woorden voor.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor in de Mjam Taart! zomereditie.
wauw wat een schitterende taart.
ik heb hier geen woorden voor.

Deze is mooi.. ben benieuwd naar de anderen
Prachtig... wauw 
mooi
Wow wat mooi en wat een mooie kleuren Super!
Heeeeeeeeeel erg mooi zeg!!!
Wow!! Ik kan nog veel leren.....
echt heel mooi!!!
Echt weer SUPER!!! 
Weer een echte Tess, prachtig!
Ik vind het zo mooi om te zien, dat jij echt een eigen 'handschrift' hebt met je taartjes en cup cakes..
Iets om trots op te zijn vind ik
En heb jij gewoon een taarten-kamer thuis?!? Woh, respect! 
Dames,
Wat een ontzettende lieve reacties.. ben nu wel erg nieuwsgierig wat jullie van de taartjes in de Mjam gaan vinden.. 
Dames,
Wat een ontzettende lieve reacties.. ben nu wel erg nieuwsgierig wat jullie van de taartjes in de Mjam gaan vinden..
Ben ook erg benieuwd naar je taart voor in de Mjam, ik ben ook benieuwd wat jullie van de mijne vinden die in de zomereditie komt.... staan we er gezellig samen in hihi.... 
Tessje schreef:Dames,
Ben ook erg benieuwd naar je taart voor in de Mjam, ik ben ook benieuwd wat jullie van de mijne vinden die in de zomereditie komt.... staan we er gezellig samen in hihi....
Oww leuk! Das wel heel toevallig
Gelukkig hoeven we nu niet zo heel erg lang meer te wachten 
Heel stijlvol, prachtig weer!
Ik vind het zo mooi om te zien, dat jij echt een eigen 'handschrift' hebt met je taartjes en cup cakes..
Iets om trots op te zijn vind ik![]()
En heb jij gewoon een taarten-kamer thuis?!? Woh, respect!
Dank je
en ja leuk he! Ben er ook erg blij mee
wooow mooi zeg

Ja, ik zag hem al op je flickr. Ziet er mooi uit..nu ben ik ook heel nieuwsgierig wat je hebt gemaakt voor de zomereditie van Mjam.
Hmmm om van te smullen en dan heb ik het vooral over met mijn ogen.
Heel mooi en ook prachtig gestyld en gefotografeerd. Heb toevallig die camee ook weer gebruikt op bruidscupjes.( helaas weer eens geen foto gemaakt..)
.zo schattig en gedetailleerd.
Hmmm om van te smullen en dan heb ik het vooral over met mijn ogen.
Van binnen is ie ook inderdaad niet zo lekker.. tenzij je van piepschuim houdt 
W A U W!!!! Wat een geweldige smaak heb jij!
Kan ik niet bij jou een workshop volgen? 
Dot schreef:heel mooi! Hoe heb je die enkele parelrand gemaakt met die dingetjes erboven en onder??
Dat is een smal van hawthorne hill
Heel gaaf en ben even gaan kijken word gelijk hebberig.
Enne mag ik eens in jou taarten kamertje kijken 
W A U W!!!! Wat een geweldige smaak heb jij!
Kan ik niet bij jou een workshop volgen?
Dank je!!
Hihihi hmm een workshop bij mij volgen??!! Ik ben bang dat ik daar een beetje te ongeduldig voor ben
sorry
Tessje schreef:Dot schreef:heel mooi! Hoe heb je die enkele parelrand gemaakt met die dingetjes erboven en onder??
Dat is een smal van hawthorne hill
Heel gaaf en ben even gaan kijken word gelijk hebberig.
Enne mag ik eens in jou taarten kamertje kijken
Ja erg he... Heb ook nog een paar op mn verlanglijstje staan
Ja hoor! Op de onderstaande blog heb ik in elk geval al foto's van mn cakestands staan.. Binnenkort zal ik nog wat meer plaatsen 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor in de Mjam Taart! zomereditie.