Re: Heel veel bolletjes wol...
Wat een ontzettend schattig taartje!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heel veel bolletjes wol...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een ontzettend schattig taartje!
onwijs leuk! die slippers zijn lief! Leuk ook dat je het bandje van haar tuinbroek hebt laten 'afzakken'. Ik hou van die details.
Deze is echt superleuk!
geweldig!!
kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n bolletje wol maak (tips) mijn moeder is bijn jarig en gek op breien...
kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n bolletje wol maak (tips) mijn moeder is bijn jarig en gek op breien...
Nou, dat is heel simpel. Ik heb eerst een klein bolletje marsepein gemaakt en dan een lange sliert (gemaakt met de sugargun, maar je kan natuurlijk ook met de hand rollen) er omheen rollen.
dank je! misschien moet ik toch maar eens een sugargun gan bestellen... maar ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik er allemal mee kan (zal ik hem wel gebruiken, ik ben nog maar een beginneling) het is wel weer een hele uitgave.. 
groetjes
carlykins schreef:Waar is die fanclub?? Ik wil graag lid worden!
Ik heb je zelfs al gelinkt in facebook....![]()
Prachtig weer!!!
Als je workshops geeft, wil ik graag komen!! Je boetseerkunst is werkelijk formidabel!
Dank, dank dank.... Maar ehhh gelinkt in facebook????
(geen idee wat je daarmee bedoelt
ik ben echt een muts met dat soort dingen) Heb me ooit een keertje aangemeld voor het een of ander maar snap er verder niets van. Sorry
![]()
![]()
Hihi, zie je wel, de aanmeldingen voor Leonietje-workshops stromen binnen!! En wat is ie leuk geworden!!! Knap hoe je er toch weer iets compleet anders van maakt dan je vorige poesjes taart! Hmmm, het zal wel aan mij liggen, maar vindt dat toch gek klinken...

weer een leuke taart zeg! Ik zie steeds weer iets nieuws, blote teentjes ,het bandje van de tuinbroek , bloemetjes op de slippers , dat belletje aan de hals band , erg leuk.
Wat een mooi en lief taartje!!
WAUW wat een mooie taart zeg!!
(mijn dochter heet ook tess en is ook wel van poesje zit het in de naam misschien)
I love your style! Prachtig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heel veel bolletjes wol...