Re: Ketting Koekjes foto topic!!
Gisteren heb ik mijn koekjes bezorgd bij Marloes (Liftrasa).
Vond het erg gezellig je even gesproken te hebben!

En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ketting Koekjes foto topic!!
Gisteren heb ik mijn koekjes bezorgd bij Marloes (Liftrasa).
Vond het erg gezellig je even gesproken te hebben!

En vanmorgen was de beurt aan mij om de koekjes nr. 31 af te leveren bij Sabine (mitsey). We hebben gezellig thee gedronken en even lekker over van alles en nog wat gebept. Een gezellige morgen!

Sorry voor het late posten. Hier zijn koekjes nr 101!
Dit was de 1e keer met royal icing. Maar best tevreden. Gewoon vaker oefenen

Hier de koekjes die ik afgelopen vrijdag bij Carola (muffin buffin cuffin) heb gebracht. Het zijn chocolade koekjes met lemoncurd en marsepein. Ik vond het erg gezellig!! Nummer 72 is dit;

kettingkoekjes nummer 142 naar Leiden.
vandaag de koekjes naar annemiek gebracht. Het was gezellig elkaar weer eens te spreken.
afin de koekjes waren niet helemaal perfect geworden, maar ik vind ze wel leuk.

Kettingkoekjes nummer 29 naar hulstblaadje.

Hier is mijn koekjes ketting nr. 79 bij Kirsten. Het was gezellig de koekjes lekker maar ze zeggen altijd never change a good recipe. Dat was hier ook het geval, de koekjes had ik met het recept van Marian gemaakt en die waren helemaal uitgelopen. Zelfs koekjes die ik voor het bakken in de koelkas deed liepen uit en tijd om nieuwe te maken had ik niet. Waat ik verkeerd heb gedaan weet ik niet, ik heb echt geen flauw idee. Ik heb nog nooit zulke lelijke koekjes gemaakt en ik durf ze bijna niet te plaatsen. Ik had ook nog doodshoofdjes gemaakt en er daar 2 van meegegeven. Deze post ik later nog erbij.

Zo hier komen dan mijn koekjes nummer 39 die ik vrijdagavond naar Gwen heb gebracht.
Ik had weinig inspiratie en liep al weken te denken wat ik zou gaan maken als ik aan de beurt zou zijn.... Gwen kende ik nog niet dus daar kon ik ook niks mee doen. Maar toen ik een mailtje van haar kreeg dat ze met haar man op huwelijksreis was geweest..tja toen begonnen de hersenen te werken en was de inspiratie geen enkel probleem meer!!!!
Voor mij de eerste keer dat ik koekjes heb gemaakt met royal icing en het viel me eigenlijk niks tegen!!! Met de goede how to van karen (koekjesfee) ben ik een heel eind gekomen!
De stapelkoekjes en de twee roze hartjes zijn met icing gedaan en rest met fondant.
Ik heb het recept van Sibelle gebruikt voor de brosse koekjes. Had keer eerder die van peggy porschen gebakken maar die vond ik niet zo heel lekker.
Nou een heel verhaal!!! Het was erg gezellig en hebben over van alles geklets en natuurlijk haar bruidsfoto's mogen bekijken! Prachtig!!
Nou bij deze dan mijn koekjes voor de ketting!

kettingkoekjes nr: 38
van Tweety1974 Toldijk
naar: Pien1981 Terborg
Door omstandigheden van mijn kant (kinderen griep, zelf ziek ziekenhuisopname van schoonvader, nazorg schoonvader, kapotte auto) was het zaterdag 16e pas gelukt om koekjes af te leveren bij Sabrina.
Helaas moest zij werken, en maandag gingen ze al op vakantie, dus het was nu of 2 weken verder. We hebben wel gelijk bijgekletst aan de telefoon, want we kende elkaar al 
Aangezien Sabrina en gezin heel lang op de koekjes hebt moeten wachten heb ik taart en theepotjes gemaakt. Vondt ze heel leuk om te doen.

en closeup een stapeltaart en theepot
E-tje en ik hebben deze koekjes gemaakt voor Heidimaris, aangezien er iemand tussenuit was gevallen.
E-tje heeft de koekjes gebakken en we hebben ze samen gedecoreerd.
En daarna samen gebracht (nadat ik de weg gevonden had
)
Dit zijn ze geworden:

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ketting Koekjes foto topic!!