Re: HELP! mn marsepein smelt :o
In de vriezer: De taart in de doos met een pastic zak eromheen.
Uit de vriezer: De taart in de doos zonder plastic zak eromheen in de koelkast. Een uurtje voor aansnijden uit de koelkast.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » HELP! mn marsepein smelt :o
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In de vriezer: De taart in de doos met een pastic zak eromheen.
Uit de vriezer: De taart in de doos zonder plastic zak eromheen in de koelkast. Een uurtje voor aansnijden uit de koelkast.
nou ik heb nog nooit gehad dat de pudding niet goed is geworden, ook niet na een week niet in de koelkast en hij was ook net gekocht.. maar goed, ik ga nu even mn decoraties er af prutsen
Een week niet in de koelkast???? ik doe altijd mijn pudding in de koelkast...zeker alle zuivel...en liever niet meer dan een half uur tot drie kwartier er buiten...volgens de hkz waarde moet je het zelf koelen....
laatst had ik ook dat het bij mij smolt, maar dat is wel de botercreme....gebruik nu geen bc waar je water aan toevoegd dus alleen 1:1 dan heb je geen risico met smelten
Da's natuurlijk logisch.
Voor mij niet
@ Mniek en Beginnerinnetje: Wat als je geen doos hebt? En bedoelen jullie een kartonnen (taart)doos of zo'n plastic bewaarbox?
Ik heb een taart (in zak) in de vriezer staan die te groot is voor in een doos Die past nog maar net in de koelkast....
Hoe moet ik dat dan doen??????????????
kokkie schreef:Da's natuurlijk logisch.
Voor mij niet
![]()
![]()
@ Mniek en Beginnerinnetje: Wat als je geen doos hebt?
En bedoelen jullie een kartonnen (taart)doos of zo'n plastic bewaarbox?
Ik heb een taart (in zak) in de vriezer staan die te groot is voor in een doosDie past nog maar net in de koelkast....
Hoe moet ik dat dan doen??????????????
Niet in zo'n plastic bewaarbox zetten, dan kan het vocht ook niet weg.
Ik heb nooit een taart met doos in de koelkast, altijd 'bloot'. Ze passen bij mij ook nooit in zo'n doos
kokkie schreef:Da's natuurlijk logisch.
Voor mij niet
![]()
Nee, sorry, staat er een beetje l*llig maar is zeker niet zo bedoeld.
Wellicht dat dit met fondant minder snel gebeurt?
met fondant eigenlijk nog sneller. Het is de suiker die na aanraking met het water smelt en aangezien er in fondant meer suiker zit...
Ooh chips...de hele taart is met fondant bekleedt....hopelijk gaat dat goed
Ik zal 'm dan "bloot" in de koelkast zetten, hihihihi
Ik had trouwens gisteren een marsepein taartje eventjes uit de vriezer omdat ik deel 2 nog erop moest zetten en dat plakte ook meteen aan de zak vast....dus zal wel net zo moeilijk zijn als fondant, ai ai ai!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » HELP! mn marsepein smelt :o