Re: Super Sweet 16 Australie taart
Ohh al die details!! Geweldig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Sweet 16 Australie taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow wat een werk! Nou ondanks alle tegenslagen met smeltende marsepein vidn ik hem geweldig geworden:thumb:
Bijzondere taart hoor en wat een werk! Ben blij dat de complimenten geholpen hebben om over je balen van het niet strak genoeg bekleden te komen...
(zo is mijn gevoel inmiddels over de taart)
wow wat een project is het zeg! Echt alle kanten van de taart zijn super om te zien!
JEETJE, NIET NORMAAL !! Dit is echt een kunstwerk !! Ik weet hoe je je voelt als de taart naar eigen idee niet strak is of ingezakt, maar daar zie je niets van bij jouw taart. Je hebt daar ook helemaal geen tijd voor om op te letten, want er zijn zoveel dingen te zien !!
Lijkt me geweldig als je dit soort taarten kunt maken.
Ik maak hier een diepe buiging voor je !
Echt super super gaaf! En die Uggs, ge-wel-dig!
Wow hij is geweldig, ik blijf er naar kijken er is zo veel op te zien. Prachtig!!
Echt geweldig. Vooral zoals je alle kanten van de taart benut hebt om er steeds iets nieuws in terug te laten komen. Zelf heb ik dat nog niet eerder gezien, maar zeker een idee om te onthouden.
Werkelijk waar, petje af! 
Wouwie wat mooi! Je kunt er naar blijven kijken!
Zit een hoop werk in joh!
wat een gave taart en wat een werk!
En weer een keertje bedankt voor deze ontzettend fijne reacties!
Hij is waanzinnig!!!!!!!!! Schitterend echt waar!!!
Pfoe 33 uur, jeetje! Wat een eduld hahah, ik was er al helemaal klaar mee geweest!!
Maar jeetje,.... Echt heeeeeeeeeeeeeeel Mooi!
Waauw! Supermooi 
Mijn eerste post hier om je te complimenteren met je ge-wél-di-ge taart! Echt schitterend gedaan, en ik vind je een ware kunstenares!
Wat een mooie stapel en wat veel werk!
Van het smelten zie ik niks hoor..
ik smeer altijd af met botercreme van mix.. ging eigenlijk altijd wle goed
Die 1 op 1 vind ik echt heeeel vies.. 
Wauw,wat knap gemaakt zeg!!!!!! 
Oh wat een supermooie taart! 33 uur, tsjonge! Maar het is aan je taart te zien hoor, absoluut geen moeite gespaard!
Prachtig!
Ik zou willen dat ik hier woorden voor kon vinden. Val helemaal stil en ik blijf maar kijken en weer zie ik iets anders
Wat heb jij een gave taart neer gezet. Complimenten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Sweet 16 Australie taart