Re: Vrolijke Lentebloemetjes!

Zekers een erg mooie en vrolijke taart :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

27

Zow die is mooi zeg, weer goede inspiratie voor mij hihi!

28

Wat een leuke taart. laat de lente maar komen......

29

Leuk en vrolijk. Heb je een uitsteker voor het kattenpootje gebruikt? Zo ja welke?

30

Wat een vrolijke taart, daar wordt je blij van!
Mooi gemaakt :-)

Groetjes, Conny

31

Wat een leuke vrolijke taart.

32

Ik vind 'm ook geweldig! :thumb:
Oke het geheim is dus sateprikkers om die stengels zo mooi te krijgen...
Mag ik dan de onbeleefde vraag stellen hoe die taart er van de achterkant uitziet hihi :D  Hoekrijg je die bloemen er netjes goed aan vast zonder dat de achterkant een zooitje wordt... :/  ?
Hélemaal leuk!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

33

muisje81 schreef:

Leuk en vrolijk. Heb je een uitsteker voor het kattenpootje gebruikt? Zo ja welke?

Dankje. :) Ik heb wel uitstekers gebruikt maar geen speciale pootuitsteker. Ik heb een hartjesuitsteker gebruikt en van het hartje heb ik het puntje afgesneden en daarna vier kleine rondjes fondant uitgestoken en die een beetje ovaal gemaakt.

Groetjes, Daphne

34

De rest ook bedankt voor de enthousiaste reacties! :D

Liekie schreef:

Ik vind 'm ook geweldig! :thumb:
Oke het geheim is dus sateprikkers om die stengels zo mooi te krijgen...
Mag ik dan de onbeleefde vraag stellen hoe die taart er van de achterkant uitziet hihi :D  Hoekrijg je die bloemen er netjes goed aan vast zonder dat de achterkant een zooitje wordt... :/  ?
Hélemaal leuk!

Haha, ik heb helaas geen foto van de achterkant gemaakt. :lol:
Maar de bloemen zagen er aan de achterkant best netjes uit. ;)
Ik heb de stengels met een klein beetje tyloselijm aan de bloem bevestigd en daarna heb ik er een dun rondje fondant in de kleur van de bloem overheen geplakt. Een beetje aandrukken langs de sateprikker en je bloem zit als het goed is stevig en netjes vast! (Wel eerst een tijdje liggend laten drogen voordat je ze in je taart steekt. ;) )

Groetjes, Daphne

35

Daphne91 schreef:
muisje81 schreef:

Dankje. :) Ik heb wel uitstekers gebruikt maar geen speciale pootuitsteker. Ik heb een hartjesuitsteker gebruikt en van het hartje heb ik het puntje afgesneden en daarna vier kleine rondjes fondant uitgestoken en die een beetje ovaal gemaakt.

Mooi gedaan hoor. Zou niet zeggen dat je het zo gedaan had.

36

Mooi!