Re: Boer koNijntje op de boerderij (3D)
Wow, dat is geen taart, dat is een plaatje, een verhaaaaaal, geweldig zeg wat mooi. Gefeliciteerd met Sean (en niet teveel eten h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boer koNijntje op de boerderij (3D)
Wow, dat is geen taart, dat is een plaatje, een verhaaaaaal, geweldig zeg wat mooi. Gefeliciteerd met Sean (en niet teveel eten h
Jee wat een werk, maar wat is-ie leuk zeg!
Gefeliciteerd ook h
Wauw...geen taart maar een project..leuk hoor
wat een prachtige zonen heb je en wat een prachtige taart heb je gemaakt. doet dat geen pijn in je hart als je hem gaat opeten???? ik ben blij met alle foto's tjonge wat een kunstwerk is deze taart! gewoonweg prachtig! wat leuk ook al die kleine details!
wat een leuke boerderij is dat geworden zeg! En wat een werk moet daarin gezeten hebben
Wat een project! knap zeg!
hoe heb je dat bankje en tafeltje zo recht laten staan?
heel mooi gedaan, daar zitten wat uurtjes werk in, maar het resultaat mag zeker gezien worden.
Wat een super taart. En wat een hoop werk. Je mag hier echt trots op zijn!
Gefeliciteerd met de verjaardag van Sean
Wat een prachtig resultaat!! Ik weet nu waarom ik zooooo lang moet wachten op die recepten Dit is echt het wachten waard!!! :Y
Super gemaakt!!! Je visite weet niet wat ze zien en proeven !!!Alle details....wat een werk.... Dat bankje is ook zo goed gelukt!!!
Inderdaad!! Jij mag zeker trots zijn. Wat een project zeg, heel mooi geworden!
Leuk gedaan zeg, heel orgineel en gefeliciteerd met Sean!
al die dieren...zo leuk!!!
Wat leuk! Wat lief! Wat mooi!
Prachtig gedaan!
Gefeliciteerd met je zoon!
Wat een mega project.... Supergaaf!!!
Wat zal je een blij kind hebben gehad, het is echt een supertaart!
oh wat ontzettend leuk, knap en gedetailleerd, ik zou er zo mee gaan spelen in plaats van opeten!
Heeel gaaf! En alsnog gefeliciteerd!!
x Mo
wat is er een hoop te zien, zoveel leuks, echt knap gedaan.
En bij zo'n project horen gewoon veel foto's ..we willen ook alles zien h
helemaal leuk geworden en die dakpannen dat is me een werk!
Gefeliciteerd met je zoon!
Saskia
van harte gefeliciteerd met je zoontje en met deze onwijs geweldige taart...wauwww...wat een topper....en hoe meer foto's hoe beter...ik raak niet uitgekeken....
Wat een supergave taart!! ECht een heel project! Hoe reageerde je zoontje?? GEfeliciteerd!!
Gefeliciteerd!! Wat een geweldige taart! Je raakt niet uitgekeken op alle beestjes!!
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe je dat pad hebt gemaakt.
Daar heb ik een mal voor.
hoe heb je dat bankje en tafeltje zo recht laten staan?
Ik heb de planken van de bank een week van te voren gemaakt en goed laten drogen. Het gedeelte waar de planken op rusten heb ik extra dik uitgesneden en ook wat laten drogen. Bovenin heb ik aan beide kanten een sat
zooooooooo heeeeeeeeeeeeeee wat een werk!
als je niet zou weten dat het eetbaa was, ging er zo mee zitten spelen hahah
SUPER MOOI!!!
Gefeliciteerd met je zoon. En met je taart, want hij is echt SUPER!
En die details, echt knap gemaakt. Vooral dat varkentje in de modder vind ik echt grappig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boer koNijntje op de boerderij (3D)