Re: zo lief en schattig..ben er blij mee..
gaaf hoor!!
hoe maak je die onderrand? en bestaat hij uit meer kleuren als ik het goed zie tenminste?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » zo lief en schattig..ben er blij mee..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gaaf hoor!!
hoe maak je die onderrand? en bestaat hij uit meer kleuren als ik het goed zie tenminste?
Mooi zeg! Wat een hoog biscuit ook..
gaaf hoor!!
dank je.. in deel 1 staat hoe ik het gedaan he 
Wow netjes zeg!! Superstrak en mooi hoog!!
Mag ik vragen waar je dat krulletjes in het hartje mee hebt gemaakt?
Mooi
En ook ik vind de onderrand super, ik moet me toch maar eens gaan bezighouden met dusten enzo.
Heb je nog tips wat ik het beste als eerste kan aanschaffen daarvoor?
Prachtig!

Wow netjes zeg!! Superstrak en mooi hoog!!
Mag ik vragen waar je dat krulletjes in het hartje mee hebt gemaakt?
is met een uitseker van dit setje
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -3357.html
Madame Gâteau schreef:Wow netjes zeg!! Superstrak en mooi hoog!!
Mag ik vragen waar je dat krulletjes in het hartje mee hebt gemaakt?is met een uitseker van dit setje
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -3357.html
Dank je wel!!
Die moet ik hebbuh hebbuh hebbuh!!
Mooi
En ook ik vind de onderrand super, ik moet me toch maar eens gaan bezighouden met dusten enzo.
Dank je.. enne je woont in de buurt dus je bent altijd welkom voor een workshop hoor
wat verschillende kleurtjes dustpoeder..en wat penseeltjes verder voor dusten heb je niets nodig..
conny4u schreef:Madame Gâteau schreef:Wow netjes zeg!! Superstrak en mooi hoog!!
Mag ik vragen waar je dat krulletjes in het hartje mee hebt gemaakt?is met een uitseker van dit setje
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -3357.htmlDank je wel!!
Die moet ik hebbuh hebbuh hebbuh!!
graag gedan...ja is een leuk setje... heb het allang maargebruik het best veel...
Lotte2608 schreef:Mooi
Dank je.. enne je woont in de buurt dus je bent altijd welkom voor een workshop hoor
![]()
wat verschillende kleurtjes dustpoeder..en wat penseeltjes verder voor dusten heb je niets nodig..
Die uitnodiging zie ik wel zitten, vind het altijd wel een fijn idee dat ik voor ik iets koop ook een idee heb hoe ik het kan gaan gebruiken.
Vind hem heel erg mooi! De smaak zal vast ook heel goed zijn, hmmmm jammie aardbeien.
En idd onwijs mooi hoog! (daar kan ik nog een hoop van leren...
)
Leuke taart zeg! En een erg origineel randje er onder.
Waar heeft iedereen toch die hartjes met die swirl er in vandaan?
helemaal mooi!! alles dus!!! toppertje!!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » zo lief en schattig..ben er blij mee..