Re: Toystory..... wat een geweldig project!!!
Geweldige taart
https//www.detaartendame.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Toystory..... wat een geweldig project!!!
Geweldige taart
Ik ben echt sprakeloos van al die geweldige taarten van jouw!!!
Ze zijn zo orgineel en super strak 
Wat mooooooooooooooooooooi
Hij lijkt wel nep, zo glad is ie!!! Hoe doe je dat toch? Ik wil graag bij jou in de leer!
Wat een leuke taart!!!
. Ik wil 'm ook opslaan....
. Net als die andere taarten van jouw...... 
nou, ik vind m geweldig om naar te kijken 
Wat een originele projecten maak je er toch elke keer weer van
Super gaaf!!!!! 
Stoer en wat ontzettend mooi gedaan!
Wat een gave taart 
Hier heb ik echt geen woorden voor, dit is zo ontzettend mooi! Wow!
Tja, wat moet je hier nou nog op zeggen... alles is al voorbij gekomen. Ik vind em zooooo mooi! Ik sla em ook even op voor de inspiratie.
Wel nog een vraagje: welke lettertjes heb je gebruikt?
mag ik eens vragenb? die hoed hoe heb je die gemaakt? en dan vooral de rand rond de hoed?
super leuk!!
Alle superlatieven zijn al gezegd, dus ik sluit me maar gewoon bij alle andere reacties aan!
![]()
Ik ook

Hij is weer fantastisch, echt prachtig, welke gouddust of goufverf gebruik je als ik vragen mag?
Sugarflair Royal GOld... mengen met alcohol.
Haha, deze is ZO leuk! Ik ga nog even 10 jaar oefenen.. 
ja hoor, leuk
![]()
![]()
supermooi zeg
![]()
waar zijn de taarten mee gevuld?
Witte creme met aardbeien
Witte creme met abricoos
Mokkacreme met krokante chocolade
Die ziet er bekend uit, hihi
Leuk om 'm ook een keer door een ander gemaakt te zien!
Ik vind 'm heel mooi en lekker strak!Leuk dat je die Buzz bovenop hebt gezet!
Ik heb even bij je taarten terug gekeken.... jij hebt een soortgelijke variant inderdaad ook gemaakt zie ik. Had ik echt niet gezien hoor, als dat wel zo zou zijn zou ik het er zeker bij zeggen. Ach, er staan al zoooooo veel varianten op het web dat het te verwachten was dat ik niet de eerste was met dit idee. Mooie uitvoering van jou ook hoor!
Tja, wat moet je hier nou nog op zeggen... alles is al voorbij gekomen. Ik vind em zooooo mooi! Ik sla em ook even op voor de inspiratie.
Wel nog een vraagje: welke lettertjes heb je gebruikt?
Dit zijn de letters van JEM...
mag ik eens vragenb? die hoed hoe heb je die gemaakt? en dan vooral de rand rond de hoed?
taart bovenaan wat smaller maken, bekleden, losse rand snijden en eromheen leggen en aan de zijkante "stutten" met 2 kleine rollers eronder. Zo laten drogen in koele ruimte.
Succes!!!
taart bovenaan wat smaller maken, bekleden, losse rand snijden en eromheen leggen en aan de zijkante "stutten" met 2 kleine rollers eronder. Zo laten drogen in koele ruimte.
Succes!!!
Succes!!!
prachtig weer!!
mag ik em opslaan ik ga er binnenkort een maken ik denk niet dat die zo groot moet worden maar kan ik iets gebruiken van jouw taart als dat mag??
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Toystory..... wat een geweldig project!!!